محمد مهدی احمدی در پیامی مشارکت گسترده ایرانیان در انتخابت را نشانه استحکام پایه‌های مردم‌سالاری دینی و تصویری ماندگار از تجدید میثاق با شهیدان میهن اسلامی برشمرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش متن پیام محمد مهدی احمدی به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران که در فرصت کوتاه قانونی پس از شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی برگزار می شود ، بلوغ سیاسی و اداری کشور را برای مدیریت بحران ها به نمایش گذاشته است. مشارکت گسترده ایرانیان و حضور پرشور اقشار مختلف در این انتخابات ، نشانه استحکام پایه‌های مردم‌سالاری دینی و تصویری ماندگار از تجدید میثاق هموطنان عزتمند با شهدای میهن اسلامی به ویژه شهدای خدمت است.
شرکت عمران، آب و خدمات نیز از تمام توان خود برای همکاری با عوامل اجرایی انتخابات بهره گرفته و می کوشد تا زمینه مشارکت فعال شهروندان در خلق حماسه ای ماندگار که مبین تعهد و درک سیاسی آنان است فراهم شود. 
در پایان با عرض خداقوت به همه دست اندرکاران و عوامل اجرایی انتخابات در جزیره کیش از گردشگران و ساکنان عزیز می‌خواهم تا با حضور پرشور در پای صندوق های رای نقش حساس خود را در حفظ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خوبی ایفا کنند و به خاطر داشته باشند پیروز انتخابات 8 تیر، هموطنان فهیمی هستند که به رغم توطئه های مکرر دشمنان، با عشق به سرافرازی میهن همواره در صحنه حاضر بوده و در تعیین سرنوشت خویش مشارکتی هوشمندانه دارند.
 
انتهای پیام/
 
کد خبر : 5647
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.