• رو تیتر: مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش تاکید کرد:

رحیم سرهنگی در نشستی با روسای دفاتر خدمات گردشگری شهرهای مختلف کشور از تمهیدات انجام شده برای توسعه گردشگری پایدار در جزیره کیش خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این نشست که با حضور رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران ، معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و روسای انجمن های صنفی دفاتر خدمات گردشگری شهرهای مختلف کشورمان برگزار شد 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه جزیره کیش به واسطه امکانات زیرساختی در زمره مقاصد خوب گردشگری محسوب می شود گفت : وجود ترمینال فرودگاهی که مجهزترین و بزرگترین ترمینال فرودگاهی کشور است با ظرفیت پذیرش سالانه 6 میلیون گردشگر، همچنین امکانات مناسب هتلی که درجزیره کیش قرار دارند و از طرفی هتل های جدید مانند 

افتتاح اولین هتل سبز خاورمیانه در سال گذشته و افتتاح دو هتل جدید در سال جاری و بسیاری امکانات دیگر طبیعی و ایجادی که زیرساخت های گردشگری این منطقه آزاد کشور هستند ما را برآن داشته به صورت جدی درخصوص بهره گیری از این امکانات برنامه ریزی و اقدام کنیم.

رحیم سرهنگی درادامه خطاب به نمایندگان انجمن های صنفی دفاتر خدمات گردشگری شهرهای مختلف کشورمان که در این جلسه حضور داشتند افزود: برای رونق گردشگری کیش باید طرحی نو دراندازیم و در این مسیر علاوه بر جوامع و اصناف جزیره کیش نیاز به حمایت و همکاری دفاتر خدمات گردشگری سراسر کشور است.

وی با اشاره به اینکه جزیره کیش باید به سمتی حرکت کند که رویدادهای گردشگری توسط بخش خصوصی برنامه ریزی و اجرا شود وسازمان منطقه آزاد کیش تنها نقش مدیریتی و نظارتی داشته باشد تصریح کرد: یکی از مهمترین موضوعات جزیره کیش ایجاد توسعه پایدار در گردشگری است تا در صورت تغییرات مدیریتی سیستم گردشگری کیش آسب نبیند و از طرفی در فصول گرم سال که جزیره کیش کم گردشگر است نیز برمبنای برنامه ریزی های مناسب، با حفظ انگیزه های سفر به کیش شاهد تنزل گردشگری نباشیم.

سرهنگی درادامه با بیان اینکه امسال مشوق های خوبی برای افزایش انگیزه های سفر و پرواز به کیش وجود دارد اظهار داشت: برای تابستان امسال کمپینی با کمک بخش خصوصی راه اندازی شده است که مجموعه ای از رویدادها وتخفیف ها شامل تخفیف های 60 درصدی خرید، اقامت و مراکز پذیرایی است. 

همچنین تمهیداتی پیش بینی شده است که شرکت های هواپیمایی که سفرهای خود به کیش را نسبت به سال گذشته افزایش دهند از خدمات رایگان فرودگاهی برای این افزایش پرواز بهره مند شوند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درادامه از تشکیل کنسرسیوم گردشگری جوامع واصناف خبرداد و افزود: در آیین افتتاح جشنواره "بزن بریم کیش " صندوق مالی و حمایتی ویژه توسعه پایدار گردشگری کیش با همکاری اصناف و بخش خصوصی فعالیت خود را آغاز می کند.

سرهنگی درپایان اعلام کرد: دفاتر خدمات گردشگری شهرهای مختلف کشورمان که درایام کم گردشگر جزیره کیش همکاری خوبی با ما داشته باشند در ایام پر گردشگر نیز در اولویت همکاری وحمایت قرار دارند.

درادامه این نشست حرمت الله رفیعی رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران ضمن تقدیر از تلاش های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: آمادگی داریم برای سرعت بخشیدن به حرکت چرخ گردشگری جزیره کیش به پشتوانه همکاری فعالان دفاتر خدمات گردشگری کل کشور با کمک به بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد کیش نسبت به برنامه ریزی و برگزاری تورهای مستقیم سفر، تورهای ترکیبی پروازی بین شهرهای داخلی، کشورهای همسایه و جزیره کیش و تورهای زمینی - دریایی به جزیره کیش اقدام کنیم. 

  گفتنی است درادامه این نشست نمایندگان دفاتر خدمات گردشگری شهرهای مختلف سوالات و پیشنهادات خود را با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مطرح کردند و درخصوص افزایش تورهای سفر به کیش با توجه به بازار خوب تقاضای سفر از سمت هموطنانمان در شهرهای مختلف، آماده همکاری با این منطقه آزاد کشور هستند.

کد خبر : 5597
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.