آیین افتتاح جشنواره "بزن بریم کیش" همزمان با عید قربان در جزیره کیش یکشنیه 27 خرداد در اسکله بزرگ تفریحی کیش برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، مراسم افتتاح جشنواره تابستانی کیش که با عنوان جشنواره " بزن بریم کیش" با همکاری و هم افزایی بخش خصوصی و گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش طراحی شده است روز یکشنبه 27 خرداد ماه جاری با برگزاری آیین های مختلف در اسکله بزرگ تفریحی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش، اجرای برنامه های متنوع، موسیقی خیابانی گروه باربد، اجرای موسیقی بومیان کیش، برگزاری تئاتر و نمایش های خیابانی و عروسکی از جمله برنامه های این جشنواره است.

ویژه برنامه های جشنواره تابستانه کیش بخشی از طراحی جدید اجرای برنامه ها در جزیره کیش است که با هدف مشارکت و هم افزایی همه ذینفعان در جزیره کیش طراحی و برنامه ریز شده است.

تشکیل کنسرسیوم های گردشگری در سازمان و بخش خصوصی می تواند زمینه رشد و توسعه پایدار در جزیره کیش را فراهم آورد.

جزیره کیش در سال های گذشته با افول بخش گردشگری روبرو بوده که موجب شده اقتصاد این خاکپاره مرجانی با مشکلات عدیده ای روبرو شود و بی تردید برگزاری جشنواره ها با هم افزایی بخش خصوصی و دولتی می تواند گام های اساسی در بازگشت حیات اقتصادی به جزیره مرجانی کیش موثر واقع شود.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5596
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.