مسئول روابط عمومی شرکت آب و برق کیش از پوشش نقاط بیشتری از جزیره کیش در سامانه دریافت و پرداخت الکترونیکی قبوض آب و برق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، محسن نايب الصدري با اشاره به اینکه  مشترکان ساکن در فاز های ۲ ، ۳ و ۷ صدف، مجتمع ۱۰۸ واحدی صدف، مجتمع استاد شهریار و بازار‌های مروارید می‌توانند با مراجعه به وبسایت این شرکت قبوض آب و برق خود را مشاهده و از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانکی با استفاده از شناسه قبض و پرداخت اقدام به تسویه قبوض خود كنند اظهار کرد: سایر مناطق نیز به مرور در سايت شركت آب و برق كيش افزوده خواهد شد.

وی افزود:  شرکت آب و برق كيش در راستای حفظ محیط زیست و جلوگیری از احتمال انتشار ویروس کرونا از ابتدای امسال اقدام به حذف قبوض کاغذی آب و برق كرد.

نايب الصدري تاکید کرد: مشتركان که هنوز اقدام به ثبت نام در سایت نکرده اند مي توانند با استفاده از فیلم آموزشی موجود بر روی سایت نسبت به ثبت قبوض و شماره تلفن همراه خود اقدام كنند.

مسئول روابط عمومی شرکت آب و برق کیش خاطر نشان کرد: شرکت آب و برق کیش براي جلوگيري از مراجعه مستقيم مشتركان در سايت اين شركت به نشاني kwpco.ir و شماره‌ تلفن هاي ۳_۴۴۴۲۴۸۸۰ روابط عمومی شرکت آب و برق کیش آماده پاسخگويي به سوالات مشتركان است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 2437
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.