معاون اجتماعي فرماندهي مرزبانی استان هرمزگان از آمادگي مجموعه فرماندهي مرزبانی استان، براي برگزاري باشكوه برنامه هاي هفته ناجا در سطح نوار مرزی استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار از پايگاه اطلاع رساني مرزبانی استان هرمزگان، "سیدمرتضی اولادعلی" با گراميداشت هفته ناجا افزود: فرهنگ، غيرت، عزت، صبر و شكيبايي كاركنان پرتلاش ناجا است كه امروز همه در امنيت و آرامش هستيم.

وي در ادامه با اشاره به برنامه هاي هفته نيروي انتظامي در نوار مرزی هرمزگان گفت: در اين هفته با برنامه ريزي هاي صورت گرفته و تعامل و همکاري تنگاتنگ اقتدار، عزت و سربلندي مرزبانان به نمايش گذاشته خواهد شد.

دبير ستاد برگزاري هفته ناجا در مرزبانی هرمزگان در ادامه به پوشش رسانه اي برنامه هاي هفته ناجا در سطح نوار مرزی استان هرمزگان اشاره نمود و افزود : با برگزاري نشست هم انديشي كه با صدا و سيماي مركز خلیج فارس برگزار شد، استفاده حداکثري از ظرفيت صدا و سيما براي پوشش رسانه اي برنامه ها مد نظر قرار مي گيرد.

"اولادعلی" هماهنگی برای 10 مصاحبه و گفتگوی رادیو و تلویزیونی، برگزاری مسابقه رادیویی، پخش پیام های آموزشی مرزبانی از صدا و سیما، حضور فرماندهی در گفتگوی ویژه خبری، پخش کلیپ ها و نماهنگ ها و وله مرزبانی از سیمای مرکز خلیج فارس و پخش فیلم سینمایی با موضوع مرزبانی و دهها آیتم رسانه ای دیگر را از برنامه های صداوسیمای مرکز خلیج فارس در هفته ناجا عنوان کرد.

اين مقام مسئول در مرزبانی استان افزود: در اين هفته به منظور ارزش گذاري و توجه به کارکنان و خانواده هاي آنها، افزايش شان و منزلت اجتماعي حافظان نظم و امنيت و افزايش انگيزه و تعلق سازماني کارکنان در اجراي ماموريت هاي محوله برنامه هاي مختلف علمي، فرهنگي، اجتماعي و ورزشي اجرا خواهد شد.

"اولادعلی" با اعلام بیش از 100 برنامه مختلف فرهنگی اجتماعی و ورزشی، اجراي مراسم صبحگاه مشترک، غبار روبي و عطر افشاني مزار شهداء، نشست با معتمدان محلي، زنجيره انساني مرزبان و مرزنشين، حضور كارشناسان مرزبانی در مساجد، برگزاری جشن پایان شبکه سازی در نوار مرزی، همایش بزرگ اقوام، همایش تجلیل از خانواده های معظم شهدا، افتتاح یادمان شهدا، رونمایی از میدان مرزبانان، برگزاری جشنواره ورزشی مرزبان و مرزنشین، اجرای طرح مردمیاری، رزمایش فضای مجازی،جشن تجلیل از فرهیختگان مرزبانی و دیدار با علما و ائمه جمعه و جماعات را بخشي از برنامه هاي اين فرماندهي در طول هفته ناجا اعلام كرد.

"سیدمرتضی اولادعلی" نظم و انضباط را سرلوحه اجراي برنامه هاي هفته ناجا ذكر كرد و افزود: در هفته ناجا امسال برنامه هاي تكراري و بدون كيفيت اجرا نخواهد شد.

معاون اجتماعي فرماندهي مرزبانی هرمزگان در ادامه با اشاره برنامه هاي گسترده در فضای مجازی و رسانه ای اين فرماندهي در طول هفته ناجا، نمايش اقتدار نرم مرزبانی را از شاخصه هاي مهم برنامه هاي امسال هفته ناجا دانست.

وی با بيان اينكه اساس كار مرزبانی در هفته ناجا رويكرد جامعه محوري است يادآور شد: توجه به رويکرد جامعه محوري در اجراي برنامه هاي هفته ناجا سبب خواهد شد برنامه هاي مفيد و موثري به مرحله اجرا گذاشته شود که بازخورد آن موجب مي شود مرزنشینان ضمن آشنايي کامل از عملکرد مرزبانان، در اجراي ماموريت هاي مختلف مرزبانی همراه و همدل آنان باشند.

"اولادعلی" همچنين با اشاره به نشان دادن اقتدار مرزبانی در اين هفته اظهار داشت : هفته نيروي انتظامي فرصت و شرايطي را پيش مي آورد تا كاركنان عملكرد خود را نشان دهند .

"سیدمرتضی اولادعلی" ضمن تاكيد بر اتكاء به قابليت ها و ظرفيت هاي خودي در برنامه هاي هفته ناجا خاطرنشان كرد: اجراي مطلوب برنامه هاي هفته ناجا با اتکاء به توانمندي بومي و قابليت هاي درون سازماني در كنار مشاركت عمومي، نمود خيلي خوبي خواهد داشت و در اين راستا بايد از تمام ظرفيت ها و امکانات بهره لازم به عمل آيد.

معاون اجتماعی مرزبانی استان هرمزگان در بخش پاياني سخنان خود با اشاره به اينکه برنامه هاي هفته گراميداشت نيروي انتظامي در نوار مرزی استان هرمزگان متفاوت تر و با برنامه ريزي بهتر از سال هاي گذشته طراحي شده است، بيان داشت: در اين هفته تلاش خواهيم کرد با برنامه هاي متنوع مأموريت ها و وظايف مرزبانی را به مرزنشینان فهيم و قدرشناس در سرتاسر نوار مرزی استان هرمزگان معرفي نماييم.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 2626
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.