رییس اداره پست کیش از برپایی نمایشگاه جام جهانی تمبرهای فوتبالی جهان در آستانه رقابت‌های جام جهانی فوتبال 2022 در قطر، در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، جمال حسن زاده اظهار کرد: این نمایشگاه که همزمان با 17 مهر روز جهانی پست و  با حضور محمود لیائی معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش آغاز به کار خواهد کرد، تا 27 آذر پایان رقابت‌های جام جهانی، ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه 186 قطعه تمبر در 70 قاب در معرض دید عموم قرار می‌گیرد، خاطر نشان کرد: این تمبرها در فاصله سالهای 1974 تا سال 2018 منتشر شده  و مربوط به رویدادهای جام جهانی، فیفا، جام ملت های اروپا، جام قهرمانی آسیا و اسطوره های فوتبال کشورهای مختلف است.

انتهای پیام/

کد خبر : 2808
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.