اداره بنادر و دریانوردی کیش با صدور اطلاعیه‌ای از ممنوعیت تردد شناورها از ظهر ۲۴ آبان به دلیل ناپایداری‌های دریایی در کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از اداره بنادر و دریانوردی کیش،  با توجه به پیش بینی وضعیت جوی شامل کاهش وزش باد شدید غربی، شمال غربی، تندبادهای ناگهانی، کاهش ارتفاع موج و تلاطم دریا تردد تمامی شناورهای مسافربری از ساعت ۱۲ ظهر امروز ممنوع خواهد بود.

این ممنوعیت شامل تردد شناورهای خودرو بر، تفریحی، گردشگری وآکواریومی، صیادی و قایق‌های سبک است و با توجه به ناپایداری های دریایی تغییرات احتمالی اطلاع رسانی خواهد شد.

طبق اعلام هواشناسی استان هرمزگان هم اکنون دید افقی درمناطق دور از ساحل کیش، لاوان، فارور بزرگ و کوچک حداقل هشت و حداکثر ۱۰ کیلومتر بوده و ارتفاع امواج نیز تا پنچ پا و حداکثر سرعت باد نیز تا ۲۴ نات (بیش از ۶۰ کیلومتر) بر هر ساعت پیش بینی می شود.

کد خبر : 2995
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.