• رو تیتر: مربی تیم ملی کبدی مردان ایران:

مربی تیم ملی کبدی مردان ایران با اشاره به بدنه جوان تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی چین گفت: تیم ملی کبدی ایران پوست اندازی کرده و در این دور از مسابقات آن نسل طلایی گذشته را همراه خود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا «غلامرضا مازندرانی» اظهار کرد: هرچند به دلیل افزایش سنی بازیکنان، آن نسل طلایی کبدی همراه تیم ملی ایران نیست اما جوانان با انگیزه‌ای داریم که شوق قهرمانی دارند.

وی با بیان اینکه ۱۲ نفر نهایی تیم ملی کبدی ایران برای مسابقات آسیاسی پس از پایان اردوی کیش اعلام می‌شود، افزود: با توجه به اینکه مسابقات آسیاسی در مهرماه برگزار خواهد شد،‌ در تلاشیم تا قبل از اعزام به چین با نفرات اصلی تیم ملی یک اردوی دیگر در تهران برگزار کنیم.

مربی تیم ملی کبدی مردان ایران در رابطه با آخرین وضعیت این تیم قبل از اعزام به مسابقات آسیایی، بیان کرد: به لحاظ تکنیکی باید اذعان کنیم که به دلیل وجود ستاره‌های تکنیکی جهان در تیم‌های رقیب، شاید رقبا در بحث تکنیکی برتری نسبی به ایران داشته باشند اما تمامی تلاش خود را به کار گرفتیم تا این اختلاف تکنیکی را با آمادگی جسمانی اعضای تیم ملی جبران کنیم.

وی ادامه داد: معتقدم تیم ملی کبدی ایران امروز آمادگی جسمانی قابل قبولی دارد که می‌تواند به رمز پیروزی ما تبدیل شود.

«مازندرانی» با تاکید بر اینکه ایران همواره یکی از سکو داران مسابقات بین المللی کبدی بوده است، افزود: مسابقات آسیاسی چین، تورنمنت آسانی نیست، اما باید اذعان کنیم که تیم ملی ایران در این دور از مسابقات دست خالی نخواهد بود.

وی در ادامه علت برپایی اردوی آماده سازی در جزیره کیش را شباهت آب و هوایی این جزیره به هانگژو چین دانست و گفت: تمرین ملی پوشان در این شرایط آب و هوایی و رطوبت، می‌تواند منجر به عملکرد بهتر آنان شود.

مربی تیم ملی کبدی مردان ایران ادامه داد: البته تجربه اردوها و مسابقات قبلی که در جزیره کیش داشته ایم در انتخاب محل برگزاری این اردو تاثیرگذار بوده است؛ سال ۲۰۱۸ اولین دوره مسابقات کبدی جوانان جهان با حضور ۱۳ کشور به میزبانی ایران در جزیره کیش برگزار شد که در آن مسابقات قهرمان شدیم که تجربه بسیار خوبی برایمان بود.

سیزدهمین اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی مردان ایران را برای حضور در مسابقات المپیک آسیایی چین با شرکت ۱۵ ملی پوش در کیش آغاز شده است.

کد خبر : 4152
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.