معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از انهدام دو باند سارق منزل و کشف میلیاردی اموال مسروقه در جزیره کیش خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، سرهنگ محمد زنگانه در بیان این خبر اظهار کرد: در ادامه طرح های ویژه برخورد با سارقان و در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در جزیره کیش موضوع به طور جدی در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه کیش قرارگرفت.

وی با اشاره به تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی کیش افزود: پلیس موفق به انهدام دو باند و دستگیری سارقان حرفه ای و سابقه دار شدند.

به گفته زنگانه این افراد با بررسی های دقیق و رصد کامل منازل خالی از سکنه به صورت سازمان یافته وارد منازل شده و اقدام به سرقت می کردند.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به 8 فقره سرقت افزود: در این عملیات 5 نفر دستگیر و بیش از 5 میلیارد ریال اموال مسرقه کشف شد و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

زنگانه با بیان اینکه بسیاری از اموال مسروقه مانند موتور و دوچرخه از مشاعات ساختمان ها صورت می گیرد بر ایمن سازی ساختمان و عدم قرار دادن وسایل ارزشمند در مشاعات و دسترس سارقان تاکید کرد و افزود: شهروندان در صورت عدم حضور طولانی مدت در منزل، منازل خود را به افراد مطمئن سپرده و یا از دوربین های مدار بسته برای کنترل منازل استفاده کنند.

وی ضمن تاکید بر رعایت موارد ایمنی و و هشدار های پلیس از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را با پلیس از راه های ارتباطی مانند 110 اطلاع داده و از وقوع جرم پیشگیری کنند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4578
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.