مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم از اجرای اجرای طرح پویش ملی غربالگری دیابت و فشار خون بالا برای کارکنان خدمات شهری و فضای سبز با همکاری شبکه بهداشت شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مجتبی سلیمی با اعلام این خبر بیان داشت: در مرحله نخست کارکنان دو بخش فضای سبز و خدمات شهری غربالگری شدند و مرحله دوم هفته آینده برای کارکنان بخش اداری اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: ۲ بیماری فشارخون بالا و دیابت، قاتلین خاموش هستند؛ در بسیار از موارد به خصوص در افرادی که سن زیر ۳۰ سال دارند، بدون علامت می باشند و پویش ملی سلامت با هدف تشخیص زودرس و درمان به‌موقع این بیماری ها در حال اجرا می باشد و به همین منظور غربالگری کارکنان سازمان نیز در دستور کار قرار گرفته است.
سلیمی تاکید کرد: تشخیص به موقع بیماری ها به حفظ سلامت کارکنان، تسهیل مسیر درمان و حفظ پویایی خانواده بزرگ سازمان منجر خواهد شد و تلاش داریم تا با برنامه ریزی مناسب اقدامات پیشگرانه موثری را انجام دهیم.


انتهای پیام/

کد خبر : 4586
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.