رئیس پلیس فتای کیش نسبت به کلاهبرداری از دارندگان سهام عدالت، هشدار داد و گفت: سود سهام عدالت براساس برنامه زمان بندی به حساب دارندگان واریز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، سرگرد بابایی به نقل از دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت تاکیدکرد: برای دریافت سود سهام عدالت پیامی ارسال نشده و هیچ مدرکی نیز از دارندگان سهام درخواست نمی‌شود.

وی با اشاره به گفته مسئولان در خصوص واریز سود سهام عدالت در دو مرحله، گفت: مرحله اول سود سهام عدالت تا پایان آذر و مرحله دوم نیز تا پایان سال واریز خواهد شد.

سرگرد بابایی خاطرنشان کرد: عده‌ای فرصت طلب برای کلاهبرداری از دارندگان سهام عدالت با ارسال پیامک به افراد اعلام می‌کنند برای دریافت سود سهام عدالت با شماره‌ای تماس گرفته یا روی لینک خاصی کلیک کنند و پس از این اقدام نسبت به کلاهبرداری می‌کنند.

وی گفت: کلاهبرداران ممکن است در فضای مجازی سایت جعلی را معرفی کنند و نسبت به فریب کاربران فضای مجازی کنند.

رئیس پلیس فتای کیش افزود: سود سهام عدالت همانند سال‌های گذشته به شماره شبای بانکی افراد دارنده سهام واریز می‌شود.

کد خبر : 4603
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.