مصطفی طزری معاون فنی و زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور از ساختمان های بلند مرتبه کیش بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش، این بازدید که با  همراهی جعفر شیرزاده سرپرست مدیریت پدافند غیر عامل این شرکت با هدف بررسی مشکلات و نواقص ساختمان های بلند مرتبه به منظور پیشگیری از وقوع حوادث و جلوگیری از خسارات احتمالی و تامین ایمنی لازم برای ساکنان این ساختمان های بلند مرتبه کیش انجام شد.
مصطفی طزری همچنین با حضور محسن نظرپور رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران،آب و خدمات از دفتر مرکزی سامانه 137 این شرکت بازدید کرد واز نزدیک با روند مانیتورینگ نقاط مختلف شهری و رسیدگی به شکایات و نظرات مردمی آشنا شد. 
لازم به ذکر است مدیریت پدافند غیرعامل شرکت عمران،آب و خدمات با هدف افزایش ضریب ایمنی شهروندان در طول سال از ساختمان ها، اماکن عمومی، اقامتی و پذیرایی و مدارس کیش بازدید می کند . 
 

انتهای پیام/

کد خبر : 4607
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.