رئیس اداره آموزش و پرورش کیش گفت: فرآیند غربالگری و مصاحبه تشخیصی در سامانه جامع مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش آموزان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، صالح بهرام پور گفت: طرح نماد، چهار بخش شامل غربالگری، آموزش‌های ارتقایی، سامانه ارجاع و ارائه خدمت دارد.

وی گفت: به دلیل اهمیت ارائه خدمات به دانش‌آموزان نیازمند به کمک‌های بین دستگاهی و در راستای اجرای قانون حمایت از اطفال و نوجوانان، نخستین جلسه کمیته علمی، اجرایی نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان با حضور تمامی دستگاه‌های عضو ائتلاف ملی نماد در سالن جلسات معاونت اجتماعی برگزار شد.

صالح پور گفت: در این طرح ملی، به تمامی راهکار‌ها در دو بُعد تقویت عوامل محافظت‌کننده و کاهش عوامل مخاطره‌آمیز در زمینه‌های گوناگون آموزشی، غربالگری، مداخله مختصر، ارجاع، درمان، حمایت‌های روانی، مددکاری اجتماعی، کمک‌های انتظامی و قضایی، به‌همراه کوشش برای پیشگیری‌های وضعی، توجه شده است.

سامانه جامع مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش آموزان با نشانی namad.medu.ir در دسترس است

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4640
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.