فرمانده انتظامي ويژه و پايگاه درياباني کيش از شناسايي و دستگيري سارق حرفه اي و اعتراف آن به بيش از 25 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از خبرگزاري پليس، سرهنگ "علي اصغر جمالي" در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در اجراي طرح مبارزه با سارقان و مالخران، کارآگاهان پليس آگاهي اين فرماندهي بررسي تخصصي سرقت از شهروندان را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: در تحقيقات اوليه، مشخص شد كه سارق که از نيروي کار بوده است و با سوء استفاده از اعتماد افراد، اقدام به سرقت و اموال را به فروش مي رساند که با هماهنگي و حمايت مرجع قضائي دستگير شد.

رئيس پليس کيش گفت: نوع مبلمان شهري جزيره، بي توجهي به توصيه ها و هشدارهاي مكرر پليس و عدم استفاده از وسايل ايمني مناسب در پيشگيري از سرقت، مهم ترين زمينه بسترساز وقوع اين گونه جرايم است.

فرمانده انتظامي ويژه و پايگاه درياباني کيش از تمامي شهروندان درخواست كرد كه در صورت رويت هر گونه موارد مشكوك، موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس گزارش كنند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4781
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.