همکاران شرکت عمران ، آب و خدمات در مسابقات ورزشی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه در رشته والیبال نایب قهرمان و در رقابتهای فوتسال سوم شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش ، آیین اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه شامگاه دوم بهمن ماه با حضور مدیرعامل و مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران عامل شرکت های تابعه در سالن چند منظوره المپیک کیش برگزار شد.

این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان از ۲۳ دی با حضور حدود ۴۰۰ نفر از کارکنان حوزه های مختلف در پنج رشته فوتسال، والیبال. تنیس روی میز، تیراندازی با تفنگ و شطرنج آغاز شده بود که دوشنبه 2 بهمن  با برگزاری دو دیدار رده بندی و فینال در رشته فوتسال به کار خود پایان داد .

بر اساس این گزارش، کارکنان شرکت عمران، آب و خدمات در رشته های انفرادی 8 مدال و در ورزش های تیمی 2 مدال کسب کردند.

در گروه بانوان در رشته تنیس روی میز بانوان الیکا ثقفی و مرضیه حافظی از همکاران شرکت به ترتیب اول و دوم شدند. فاطمه محمدی نیز مقام سوم را کسب کرد.

در رشته تیراندازی با تفنگ بادی هم فاطمه محمدی اول شد و مریم محمد نژاد و حلیمه حبشی از همکاران شرکت در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

همچنین در تنیس روی میز آقایان امین اردوخانی عنوان نخست را کسب کرد و رضا خندان دوم شد. محمد مومن از همکاران شرکت جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.در رشته تیراندازی با تفنگ بادی عباس اشکواری و محمدرضا افتخاری از همکاران شرکت عمران، آب و خدمات مقام های اول و دوم را کسب کردند و مهدی دلدارعنوان سوم را بدست آورد.در رشته شطرنج نیز بابک قربانزاده از دیگر همکاران شرکت اول شد و کیوان گوهریان و علی لطفی پوردوم و سوم شدند.

در رشته های تیمی و درمسابقات والیبال تیم الف شرکت توسعه و مدیریت بنادر وفرودگاه های کیش بر سکوی نخست ایستاد، تیم شرکت عمران، آب و خدمات کیش جایگاه دوم را به دست آورد و تیم ب شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه ها عنوان سومی را کسب کرد.در مسابقات فوتسال و در یک دیدار مهیج، تیم ج شرکت توسعه و مدیریت بنادر فرودگاه ها با شکست حریف خود به مقام قهرمانی رسید و تیم ب شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش نایب قهرمان شد . تیم شرکت عمران، آب وخدمات کیش هم با کسب مقام سوم جام برنز مسابقات را بدست آورد.

گفتنی است در آیین اختتامیه ضمن تقدیر از هیات داوران مسابقات، مجتبی کامیاب از تیم شرکت عمران، آب و خدمات کیش به عنوان اقای گل مسابقات، میلاد فرزانه از تیم ب شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش به عنوان بهترین دروازه بان و سجاد جعفری از تیم ج این شرکت به عنوان بهترین بازیکن مسابقات، مهدی میلانیان به عنوان بهترین مربی معرفی شدند. از نادر آبیاری رییس کمیته داوران و محمد محمودیان ، عبدالرزاق زارعی ، آروین یوسفی ، امید منفردیان و آرش اوجی داوران فوتسال و سینا سید حسینی رییس کمیته فوتسال و مسئول برگزاری رقابت ها نیز تقدیر شد.

شایان ذکر است تیم ها و نفرات برتر این مسابقات به رقابت های قهرمانی مناطق آزاد کشور که نیمه دوم بهمن جاری به میزبانی منطقه آزاد اروند برگزار می شود اعزام می شوند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4815
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.