فرهنگ سازی ، آموزش و پیشگیری محور فعالیت های مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، یک دوره آموزشی مقدماتی اطفاء حریق با حضور ۹۰ نفر از کارکنان محموعه تجاری- تفریحی میکامال در محل ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی برگزار شد.
ارتقای سطح آگاهی و مهارت های فردی کارکنان این مجموعه و افزایش ضریب ایمنی آنها و مراجعان هنگام مقابله با حوادث و خطرات احتمالی و تقویت مولفه های کیش شهر ایمن از جمله اهداف این دوره بود که به همت مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات برگزار شد.
انواع حریق و روش های مهار آن ، استفاده از کپسول های آتش نشانی ، راهکارهای افزایش ایمنی وسایل برقی و خنک کننده ها، رعایت نکات ایمنی هنگام ترک محل کار، امداد رسانی در سوانح و ایمن سازی محیط کار از جمله موارد مطرح شده در بخش های تئوری و عملی این دوره بود.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4830
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.