نخستین رویداد مردمی اشتغال با هدف معرفی کارجویان به بازار کار و فرصت های شغلی هشتم تا دهم بهمن در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این رویداد که با همت اداره کار و اشتغال کیش برگزار می شود، نمایشگاه فرصت های شغلی حوزه های مدیر مالی، مدیر اداری، مدیر مراکز اقامتی، کارشناس مالی و اداری، مسوول دفتر و منشی، حسابدار، کارشناس تدارکات، کارشناس پشتیبانی، مامور خرید، سرآشپز و آشپز، تاسیسات، حراست، راننده، فروشنده، صندوق دار، آبدارچی و خدمان، قایقران و ... به کارجویان معرفی می شوند.

همچنین رویداد مردمی اشتغال فرصت مناسبی را فراهم خواهد آورد تا کارجویان با فرآیند کاریابی آسان در جزیره کیش آشنا شده و از سوی دیگر کارفرمایان واحدهای تولیدی و صنعتی در فضای مناسب نیازها و فرصت‌های شغلی خود را ارائه و گفتگوی حضوری و بدون واسطه کارجویان با کارفرمایان و موسسات کاریابی انجام شود.

گفتنی است، نخستین رویداد مردمی اشتغال به مدت سه روز از ساعت 17 تا 22 در پارک ساحلی ماهیگیر جزیره کیش برگزار می شود.

کد خبر : 4826
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.