• رو تیتر: سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی خبر داد:

سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی از جمع آوری خودرو های فرسوده رهاشده در سطح شهر قشم مدیریت با هماهنگی دستگاه قضایی و پلیس راهور قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدارآریا از روابط عمومی و امور بین الملل قشم، محمد پورعلی با اعلام این خبر بیان داشت: یکی از مصادیق سد معابر عمومی خودروهای فرسوده رها شده در معابر سطح شهر است که مدت‌ها بدون حرکت در محل مورد نظر باقی مانده و مشکلاتی همچون افزایش معضل کمبود محل پارک خودرو، نابسامانی بصری، مشکلات زیست محیطی و اجتماعی را به دنبال دارند.

وی ادامه داد: در همین راستا عوامل این مدیریت با هماهنگی دستگاه قضایی و پلیس راهور قشم به منظور ساماندهی این موضوع؛ نسبت به صدور اخطاریه‌های ابتدایی برای خودروهای فرسوده رها شده و مسدود کننده معابر عمومی در سطح شهر قشم اقدام کرده است.

پورعلی با اشاره به استمرار این اقدام گفت: در صورت توجه نداشتن مالک، بر اساس مجوزهای قانونی و با دستور مقام قضایی و پلیس راهور نسبت به انتقال خودرو به پارکینگ اقدام می‌گردد و تاکنون ۲۰ دستگاه خودرو از سطح شهر جمع آوری شده است.

سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی تصریح کرد: رفع مشکلات و نازیبایی های شهری ارتباط مستقیمی با نقش‌آفرینی شهروندان دارد و بایستی ضمن آگاهی‌بخشی و القای احساس مسئولیت به شهروندان، گام‌های مثبتی در جهت مشارکت و همکاری میان مدیریت شهری و شهروندان برداشته شود و از عموم شهروندان تقاضا می شود با مشارکت موثر خویش و اعلام موارد مشاهده شده به این مدیریت، حوزه مدیریت شهری را در ارتقاء شاخص زیست پذیری شهر یاری کنند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4822
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.