معاون فرهنگی اجتماعی مرزبانی استان هرمزگان در پیامی درگذشت مجری و بازیگر برجسته صداوسیمای مرکز کیش «علیرضا مقدسی» را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، در این پیام آمده است؛

انا لله و انا الیه راجعون

نام و چهره دوست و همکار رسانه ای قدیمی، علیرضا مقدسی ، ما را به جزیره مرجانی و زیبای کیش می برد و صدا و سیمایش برای همه کیشوندان و کسانی که سال ها در کیش ساکن بودند خاطره انگیز است.

اجرای برنامه های صبحگاهی صدای مرکز کیش، گزارش های خبری هیجانی و شاد، اجرای برنامه های متعدد در سیمای مرکز کیش و اجرای تئاتر و جنگ های شادی که لبخند را بر مردم و مسافران و گردشگران به ارمغان می آورد، هچ گاه از یادها نخواهد رفت.

بی شک نقش آفرینی‌های این هنرمند پرآوازه و نیز توجه ویژه ایشان به فرهنگ غنی کیشوندان و ارائه تصویری زیبا از جزیره کیش، در اذهان مردم هنردوست این جزیره به یادگار خواهد ماند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان این هنرمند برجسته را به خانواده محترم، جامعه هنری و اهالی رسانه و کیشوندان عزیز تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال مغفرت و رحمت واسعه برای آن مرحوم و صبر و بردباری بازماندگان محترم را خواستارم.

 

              سرگرد سید مرتضی اولادعلی

معاون فرهنگی اجتماعی مرزبانی استان هرمزگان

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5040
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.