• رو تیتر: بخشدار کیش:

بخشدار کیش گفت: همه امکانات بسیج شده است تا در کیش شاهد برگزاری انتخاباتی، باشکوه، سالم و امن باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، محبوبه کرمی، شامگاه پنج شنبه 10 اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه افرادی که به 18 سال تمام رسیده باشند می توانند در انتخابات شرکت کنند اظهار کرد: متولدین 11 اسفند 84 و قبل از آن می توانند در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان شرکت کنند.

وی با بیان بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، هر برگ رای که در صندوق های رای انداخته می شود؛ در حقیقت رای به نظام جمهوری اسلامی ایران است و این برای کشور بسیار با ارزش و با اهمیت است.

 وی با اشاره به اینکه همه امکانات جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و امن آماده است تاکید کرد: در ستاد انتخاباتی بخش کیش همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در شأن کیشوندان و گردشگران جزیره کیش فراهم شده است.

بخشدار کیش حضور خبرنگاران در انتخابات را تاثیر گذار برشمرد و از همراهی اصحابه رسانه کیش در اطلاع رسانی و پوشش خبری مناسب انتخابات تقدیر کرد.

به گفته وی در بخش کیش 28 صندوق اخذ رای آماده دریافت آرای شرکت کنندگان در انتخابات خواهد بود، 19 صندوق از تعداد یاد شده به صورت ثابت و 6 صندوق سیار خواهد بود. و سه شعبه ثابت و سیار نیز در جزایر لاوان و هندورابی مستقر خواهند بود.

کرمی با بیان این مطلب افزود: شعب اخذ رای ثابت در منطقه سفین شامل مسجد خاتم الانبیاء (ص)، حسینیه فاطمیه (س)، هنرستانه دخترانه هدف، دبستان پسرانه الغدیرواقع در خانشیر، شرکت نفت و گاز پارس واقع در نوبنیاد 2 بلوار چهلستون، مسجد امام جعفرصادق واقع در شهرک کرمانشاهان، مدرسه ابتدایی پروین اعتصامی واقع در فاز a2 کوچه سدر9 و دبستان کوثر واقع در فازF  مستقر می شوند.

دبیرستان دخترانه الغدیر واقع درفاز 4 خیابان خراسان، مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در میدان گلستان و مدرسه نمونه خاتم واقع در خیابان آذربایجان، مسجد حضرت زینب (س) در منطقه گلدیس، بازار های مرکز تجاری، پردیس2 و مرجان، مسجد صاحب الزمان(عج) واقع درپایگاه هوایی، فرهنگسرای اندیشه واقع در کمپ سحر، مسجد امام موسی کاظم (ع) واقع در شهرک سبز و سالن پروازهای ورودی فرودگاه کیش، به گفته بخشدار کیش از دیگر شعب ثابت رای گیری هستند.

وی همچنین افزود: مسیر حرکت شعب سیار نیز صدا و سیما، بندرگاه، بیمارستان، درخت سبز، مصلی، شهرک صنعتی فاز 3 و6، مسجد بازار هرمز، بازار مروارید، برج صدف، برج آینده ساز، میدان گلستان (مسجد امام حسن مجتبی (ع))هتل سیمرغ، پارک دلفین، مجتمع های گازی، دهکده ساحلی، پارک آبی، شهرک کارگاهی گیلان کیش، باغو، پدیده، غروب کیش، شهرک کیش ایر، هتل ترنج، خانه گستر، مجتمع مسکونی شهر آفتاب، برج پارسیس، برج طلوع، بازار کوروش، برج طلایی، برج دوقلو، برج سایه، برج روماهتل کیش، هتل صدف، بازار زیتون، بازار ونوس، بازار مریم، هتل پانوراما، هتل شایان، بازار پادنا خواهد بود.

بخشدار کیش تاکید کرد: در هر شعبه اخذ رای نماینده فرماندار یا بخشدار؛ نمایندگان هیات نظارت؛ پرسنل نیروی انتظامی، کاربر رایانه؛ نیروی خدمات و راننده و سایر اعضای شعب در حدود 7 تا 9 نفر حضور خواهد داشت.

کرمی با تصریح بر رعایت قوانین از سوی کاندیداها افزود: در کیش ما شاهد کمترین تخلفات در تبلیغات از سوی کاندیداها و طرفداران آن ها بودیم و دستورالعمل ها به خوبی رعایت شد.

وی با بیان اینکه به گزارش های تخلفات از سوی مراجع ذی صلاح رسیدگی می شود تاکید کرد: قانون به صراحت در خصوص تخلفات بیان شده است. و براساس ماده 70 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مهلت تبلیغات نامزدهای انتخاباتی از ساعت 8 صبح 10 اسفند ماه پایان یافته است.

گفتنی است، در حوزه انتخابیه غرب استان هرمزگان 21 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی برای دستیابی به کرسی های نمایندگی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات نمایندگان مجلس خبرگان رهبری از ساعت 8 صبح 11 اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5041
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.