• رو تیتر: به مناسبت روز جهانی بهداشت؛

در راستای گرامیداشت روزجهانی بهداشت، مدیر امور اجتماعی، سازمان منطقه آزاد کیش، به همراه هیئت همراه، با مهندس احمدی، رئیس مرکز بهداشت کیش، دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی مرکز بهداشت کیش، در این دیدار سعید زاهدی مدیر اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تبریک روز جهانی بهداشت به مهندس احمدی و همکارانشان، بر اهمیت توجه به سلامت مردم و دسترسی عادلانه به خدمات سلامت تاکید کرد. ایشان همچنین به نقش مهم مرکز بهداشت کیش در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنین و گردشگران جزیره اشاره کرد و از تلاش‌های این مرکز در ارتقای سطح سلامت جامعه تقدیر و تشکر کرد.
رئیس مرکز بهداشت کیش نیز ضمن ارائه گزارش مختصری از عملکرد همکاران ، به برنامه‌های این مرکز در سال جاری برای ارتقای سطح سلامت جامعه اشاره کرد. ایشان همچنین بر ضرورت حمایت‌ سازمان منطقه آزاد از مرکز بهداشت در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم تأکید کرد.
در این دیدار بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بین سازمان منطقه آزاد کیش و مرکز بهداشت کیش تاکید شد.

 

انتهای پیام/

 

کد خبر : 5267
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.