مانور دور میزی با حضور مسئولین واحدهای مرکز بهداشت کیش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی مرکز بهداشت کیش، اسدالله احمدی رئیس مرکز بهداشت در این رابطه گفت: هدف از برگزاری این مانور، پیش‌بینی و اقدام در مواقع ضروری و ارتقای سطح آمادگی و هماهنگی بین واحدهای مختلف مرکز بهداشت کیش است.
وی افزود: در این مانور، سناریوی طراحی شده برای مقابله با بحران اجرا شد و مسئولین واحدهای مختلف مرکز بهداشت کیش به ارائه گزارش عملکرد خود در شرایط بحرانی پرداختند.

رئیس مرکز بهداشت با بیان اهمیت آمادگی پرسنل در مواجهه با بحران های احتمالی و توجه به شناسایی نقاط قوت و ضعف مرکز بهداشت بیان کرد: شناخت شرح وظایف هر فرد در مواجهه با حوادث بحرانی و شناخت راهکارهای لازم برای ارتقای سطح آمادگی و هماهنگی بین واحدهای مختلف از اهمیت بسزایی برخوردار است.
احمدی تاکید کرد: برگزاری مانور دور میزی مواجه با بیماری ها، ابزاری مفید برای ارتقای آمادگی و هماهنگی مرکز بهداشت در برابر این تهدیدات است که با برنامه ریزی دقیق و اجرای صحیح، می توان از مزایای این مانور برای حفظ سلامت عمومی بهره برد.
وی در پایان با تاکید بر تحقیق و بررسی در خصوص نقش های مختلف در شرایط بحرانی ،گفت :لازم است این مانورها به صورت مداوم برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر : 5268
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.