به روزترین دستگاه ماموگرافی در بیمارستان کیش به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، آیین بهره برداری از دستگاه سه بعدی ماموگرافی در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش با حضورجمعی از مدیران و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش، بیمارستان کیش ، دبیر موسسه خیرین سلامت کیش، رئیس مرکز بهداشت کیش برگزار شد.

امید براتی رئیس بیمارستان کیش در این مراسم با اشاره به اینکه جزیره کیش تنها دارای یک بیمارستان است و نیاز است تا تجهیزات آن کامل باشد افزود: دستگاه ماموگرافی کیش یکی از مجهزترین و به روزترین دستگاه های ماموگرافی است که با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و با هزینه ای بالغ بر 270 هزار یورو خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه این دستگاه توان عکس برداری دو بعدی و سه بعدی و نمونه برداری همزمان را دارد تاکید کرد: در تلاش هستیم تا با بهره گیری از هوش مصنوعی بر قدرت و توان این دستگاه تا دقت 99/99 درصد افزوده شودو

وی با تقدیر از همراهی وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو در تامین ارز نیمایی مورد نیاز خرید دستگاه ماموگرافی افزود: با تلاش مدیران و مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش این دستگاه که از جدیدترین نمونه ها و با امکانات بالا و به روز است خریداری شد.

رئیس بیمارستان تخصصی وفوق تخصصی کیش همچنین از حضور اساتید و پزشکان متخصص در حوزه ماموگرافی در آینده ای نزدیک و به صورت دوره ای جهت استفاده از این دستگاه خبرداد.

به گفته براتی با همکاری مرکز بهداشت کیش به زودی بانوان جزیره کیش جهت پیشگیری از بیماری سرطان پستان غربالگری خواهند شد.

گفتنی است، در ایام نوروز با حضور 3 پزشک عمومی و یک پزشک اورژانس روزانه حدود یکهزار و 500 بیمار در بیمارستان کیش ویزیت شده و بیش از یک هزار نسخه در داروخانه کیش ثبت شده است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5295
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.