بیش از ۳۰۰ نفر از همکاران شرکت عمران،آب و خدمات در دوازده ساعت گذشته برای پیشگیری از آب گرفتگی معابر و جمع آوری آبهای سطحی مشغول فعالیت بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش، در پی اعلام ستاد بحران کشور مبنی بر بارندگی شدید و ناپایداری جوی در استان های جنوبی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ فروردین ، این شرکت روز گذشته با انجام تمهیدات لازم ازجمله پاکسازی مجدد تمامی منهول ها و دریچه های تعبیه شده در معابر و جمع آوری بنرها و تابلوهای شهری و هرس شاخه های درختان اقدام به  آماده سازی فضای شهری جهت مقابله با شرایط ناشی از بارندگی کرد. 
بر اساس این گزارش در تمام طول شب گذشته و پس از شروع بارندگی همکاران خدمات شهر مشغول جمع آوری آبهای سطحی در معابر بودند. کمک به برخی  شهروندان که منازل آنها به دلیل بارش شدید باران دچار آبگرفتگی شده بود بخش دیگری از فعالیت های همکاران خدمات شهری شرکت عمران، آب و خدمات کیش بود. همچنین با توجه به شدت بارندگی مدیریت حجم بالای  ورودی تصفیه خانه فاضلاب نیز از جمله چالش های بود که رفع سریع آن برای تامین زیرساخت های شهری ضروری بود. 
در حین بارندگی و به علت اتصالی برق چهار مورد آتش سوزی نیز در نقاط مختلف شهر رخ داد که با حضور بموقع نیروهای آتش نشانی به سرعت مهار شد. هم اینک نیز با هدف تسهیل تردد مردم در معابر کلیه نیروهای معاونت امور شهری مشغول جمع آوری آبهای سطحی هستند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5296
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.