معاون بهداشتی و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مرکز بهداشت جزیره کیش بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی مرکز بهداشت کیش، دکتر ذاکری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و رئیس مرکز بهداشت بندرعباس، به همراه کارشناسان ستادی دانشگاه، از مرکز بهداشت کیش بازدید و از نزدیک روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در این مرکز را مورد بررسی قرار دادند.

در این بازدید، مهندس احمدی، رئیس مرکز بهداشت کیش، گزارشی از اقدامات انجام شده در ۶ ماه گذشته ارائه کرد. وی در این گزارش به فعالیت‌های مختلف مرکز بهداشت کیش، از جمله توسعه زیرساختها، اقدامات پیشگیرانه در زمینه بیماری‌های واگیر، ارائه خدمات بهداشتی به مادران و کودکان، برنامه‌های کنترل بیماری‌های غیرواگیر، و فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی اشاره کرد.
کارشناسان ستادی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز با حضور در واحدهای مختلف مرکز بهداشت کیش، اقدامات صورت گرفته و سامانه سیب را بررسی و توصیه‌های لازم را ارائه دادند.
دکتر ذاکری در این بازدید، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های رئیس و کارکنان مرکز بهداشت کیش، بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در این مرکز تاکید کرد. وی همچنین خواستار توجه بیشتر به برنامه‌های پیشگیری از بیماری‌ها و ترویج سبک زندگی سالم شد.
این بازدید در راستای برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای نظارت بر عملکرد مراکز بهداشتی و درمانی تابعه و ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در استان هرمزگان انجام شد.

انتهای پیام/

کد خبر : 5346
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.