امام جمعه کیش گفت: جامعه آرمانی، جامعه ای پیشرفته است و پیشرفت هر جامعه وابسته به وجود و تلاش نخبگان آن کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، حجت الاسلام علیرضا بی نیاز در نشست صمیمانه معاون علمی فناوری ریاست جمهوری با نخبگان و دانشجویان جزیره کیش با تقدیر از ساکنان و گردشگران جزیره مرجانی برای حضور شکوهمند در جشن پیروزی انقلاب، جامعه آرمانی را جامعه ای عنوان کرد که پیشرفته باشد و اظهار کرد: اگر امروز ما پیشرفته نیستیم باید مشکلات را در نوع مدیریت و روش های برنامه ریزی جستجو کنیم و در آن مسیر حرکت و برنامه ریزی کنیم.

وی با تقدیر از برگزار کنندگانپن نشست با نخبگان و جوانان فناور جزیره کیش تاکید کرد: پیشرفت هر کشور در گروه نخبگان آن کشور است و قرآن کریم نیز بر جایگاه نخبگان در جامعه تاکید کرده است.

امام جمعه کیش: با تاکید بر اثربخشی مدیریت توحیدی از منظر قرآن کریم افزود: جزیره کیش از نظر امکانات و سخت افزاری در موقعیت مناسب و خوبی قرار دارد اما در بخش نرم افزاری و فعالیت های علمی، فنی و تخصصی همچنین در رویکردها و نگاه ها و فعالیت های فرهنگی نیازمند حمایت و ارتقاء است که در این صورت نه تنها به رشد و توسعه خود بلکه به کشور هم می تواند خدمات رسانی داشته باشد.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی و اقتصادی به دلیل عدم اجرایی شدن قوانین مناطق آزاد و عدم ثبات در مدیریت ها کیش توان حمایت از نخبگان را ندارد و مسئولان کشور باید به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشند.

خطیب جمعه کیش بر حمایت از نخبگان جزیره کیش توسط معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری تاکید و خاطر نشان کرد: کیش می تواند به پایگاهی برای حضور نخبگان کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/

کد خبر : 3346
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.