مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش روز چهارشنبه دهم آبان در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان از آمادگی این منطقه برای برگزاری رویدادهای بین المللی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی، گفت: جزیره کیش از آمادگی لازم برای برگزاری رویداد های بین المللی برخوردار است و همانطوری که میزبان رویدادهای مختلف در حوزه ورزش بودیم؛ علاقمند هستیم در حوزه آموزشی نیز این امر مهم محقق شود.

سرهنگی، اظهار داشت: المپیاد های جهانی مهارتی یکی از مهارت های بسیار پر آوازه است همراه با بازتاب رسانه ای گسترده دارد که این مهم را در اولویت کاری خود قرار دادیم.

وی در تکمیل سخنان خود، افزود: یکی از رویکردهای اصلی جزیره کیش؛ بین المللی شدن و جذب توریسم و تکنولوژیست حوزه بین الملل در زمینه های فن آوری و ... است.

به گفته سرهنگی در حوزه بین الملل و الپیمادهای جهانی جزیره کیش از ظرفیت های ارزشمندی برخوردار است و علاقمند هستیم برای تحقق یافتن این مهم؛ امکانات مورد نیاز را فراهم کنیم.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش، خاطر نشان کرد: در حوزه های گردشگری، فن آوری اطلاعات، اقتصاد دریا در سطح المپیاد های ورزشی؛ گام های موثری خواهیم برداشت.

رحیم سرهنگی، بیان داشت: مهارتی که اساسی ترین حوزه های توسعه هر جامعه محسوب می شود از این رو در جامعه کیشوندی سعی خواهیم کرد این بستر لازم را فراهم کنیم تا جوانان ما از مهارت آموزی رشته های مختلف برخوردار شوند و با مهارت های آموخته شده گامی در مسیر توسعه و پیشرفت کیش بردارند.

محمد بذرافشان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های بی بدیل سازمان منطقه آزاد کیش و فراهم کردن فرصت های ارزشمند برای ارتقاء و توسعه حوزه آموزشی این منطقه، گفت: تا کنون تعداد 25 آموزشگاه در حوزه های فنی و حرفه ای خدمات شایان توجهی را به ساکنان جزیره ارائه می دهند.

بذر افشان یکی از دغدغه های مهم حوزه آموزشی را سنجش آزمون عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: با مساعدت ویژه رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش؛ این فرآیند در آینده نزدیک تسهیل خواهد شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه استان هرمزگان با بیان این که ویترین کار ما برگزاری المپیادها در رشته های مختلف علمی و فنی و حرفه ای می باشد به طور حتم در برگزار هر چه بهتر چنین رویدادهای علمی پیشگام خواهیم بود.

گفتنی است پس از بررسی های راه کارهای مفید و تسهیلگری در این زمینه؛ تفاهم نامه همکاری مشترک میان سازمان منطقه آزاد کیش و اداره کل آموزش فنی و حرفه استان هرمزگان به امضا خواهد رسید.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4395
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.