طی مراسمی و با حضور جمعی از معاونان و مدیران ارشد بانک شهر، از سامانه مانیتورینگ هوشمند زیرساخت های فناوری اطلاعات این بانک رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی بانک شهر، در این مراسم که دکتر رحیم طاهری قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره و جمعی از معاونان و مدیران ارشد این بانک حضور داشتند، سامانه مانیتورینگ هوشمند زیرساخت های فناوری اطلاعات بانک شهر که از سوی هلدینگ فناوری اطلاعات این بانک طراحی و تولید شده است، در شعبه پردیس کیش رونمایی شد.

سامانه مانیتورینگ هوشمند زیرساخت های فناوری اطلاعات بانک شهر با قابلیت ارائه گزارش ها، آلارم ها، اعلان ها و تحلیل پارامترهای حیاتی در عملکرد بدون وقفه زیرساخت های بانک را دارد. این سامانه یکی از محصولات ویژه ارزشمند و پرکاربرد است.

این سخت‌افزار طراحی شده در حوزه هوشمندسازی، به کمک سنسورهای مختلف، می تواند خدمات گسترده و متعددی در جهت پایش و مانیتورینگ دیتا سنترها، کاهش مصرف انرژی، کاهش هزینه بهبود فعالیت منابع انسانی و پیشگیری از وقوع بحران و مدیریت بحران ارائه ‌دهد.

"اتصال به تمام سنسورهای کنترل و نظارت در حوزه هوشمندسازی بدون محدودیت"،"تشخیص میزان مصرف انرژی و کاهش آن تا حدود ۵۰ درصد در بانک‌ها و سایر مکان‌ها"، "افزایش طول عمر تجهیزات از جمله دیتا سنتر باتری‌های یو پی اس"،"کاهش مصرف انرژی"، "ارتقاء سیستم ایمنی و امنیت شعب و سیستم حریق و سیستم دزدگیر"، "کاهش هزینه منابع انسانی"و "کاهش درصد خطا نزدیک به صفر"تنها بخشی از مزایای سامانه مانیتورینگ هوشمند زیرساخت های فناوری اطلاعات بانک شهر است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4439
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.