سرپرست مدیریت فناوری، اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش گفت: به همت بخش خصوصی و همکاری علوم و فنون کیش، انجمن هوش مصنوعی در جزیره کیش فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از سازمان منطقه آزاد کیش، علی سوری در رابطه با انجمن هوش مصنوعی، حضور تخصص‌های مرتبط با این انجمن و پاسخ به نیازها و مطالبات جامعه در بخش‌های مختلف، اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد کیش در حوزه فناوری و خدمات، اقدامات خوبی را آغاز کرده است و یکی از اقدامات مهم، طراحی و پیاده‌سازی نسخه بهبود یافته و بروزرسانی شده سامانه سرمایه‌گذاری است.

علی سوی، خاطر نشان کرد: این سامانه که به زودی راه‌اندازی خواهد شد، فرآیندهای سرمایه‌گذاری را ساده و بهینه کرده و در کمترین زمان ممکن درخواست‌های سرمایه‌گذاری را دریافت و پیگیری خواهد کرد.

سوری در خصوص طراحی پلتفرمی به نام "کیشوندی" که یکی از پروژه‌های سازمان منطقه آزاد کیش است، بیان داشت: این پلتفرم قرار است امتیازها و تخفیفات مختلفی را به مردم ارائه دهد.

وی در تکمیل سخنان خود، افزود: با توجه به جایگاه و امتیازهایی که افراد به دست می‌آورند، سطوح متفاوتی از جمله برنزی، نقره‌ای و طلایی به آنها تعلق خواهد گرفت و با عنوان "مشوق‌ها" به افراد ارائه می شود و همچنین این پلتفرم مشوق‌های خاصی را برای نوجوانان در نظر گرفته است.

علی سوری در ادامه گفت: نسخه به‌روزرسانی شده‌ای از اپلیکیشن جامع کیش به زودی عرضه خواهد شد و این اپلیکیشن به طور گسترده به حوزه‌های گردشگری و تخفیفات مرتبط با "کیشوندی" می‌پردازد و به عنوان پنجره‌ای به منطقه آزاد کیش عمل کرده و بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌ها را بر اساس بررسی قیمت و کیفیت خدمات به مخاطبان پیشنهاد خواهد داد.

به گفته سوری ؛ اقدامات مطرح شده، امکانات و خدمات جزیره کیش را بهبود می‌بخشد و در توسعه و پیشرفت اقتصادی و فناورانه جزیره نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

تلاش‌هایی که به منظور ارتقا امکانات و خدمات در جزیره کیش انجام شده است، منجر به بهبود تجربه سفر و ارتقای زیرساخت‌های فناورانه می‌شود و در نهایت منجر به پیشرفت این منطقه خواهد شد

کد خبر : 4555
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.