طی حکمی از سوی حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، طوفان جعفرپور به سمت سرپرست مدیریت املاک و اراضی سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب شد. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از منطقه آزاد ماکو در این حکم آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالي به موجب اين حكم به عنوان سرپرست مديريت املاك و اراضي سازمان منطقه آزاد ماكو منصوب مي شويد.

متقن است كه اراضي ملي سرمايه و ثروت عمومي است پس صيانت و نگهداري از آن فريضه شرعي و قانوني همه ما محسوب مي شود از اين رو اميد است با هماهنگي معاونت عمراني و زيربنايي در راستاي ساماندهي املاك و اراضي منطقه اي و با بهره مندي از دانش روز افزون و توان كارشناسان مجرب و فناوري هاي نوين در حوزه عمل مناطق آزاد به منظور تسريع در فرايندهاي نقشه برداري، بهنگام سازي نقشه ها، ثبت املاك سازمان در اجراي قانون حدنگار و اخذ اسناد مالكيت در همكاري موثر با ادارات ثبت اسناد و املاك و همكاري موثر با ادارات منابع طبيعي و جهاد كشاورزي براي تعيين تكليف اراضي ملي و رفع تداخل ها، تسريع در فرايند واگذاري زمين به طرح هاي سرمايه گذاري و همچنين رفع موانع اجتماعي و پشتيباني از سرمايه گذاران در ارتباط با اراضي واگذاري در طول فرايند سرمايه گذاري موجبات توسعه منطقه و پيشرفت و آباداني را براي مردم  فراهم آوريد.

توفيق جنابعالي و همه تلاشگران اين عرصه را از درگاه احديت مسألت دارم.

کد خبر : 4258
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.