تفاهم نامه سرمایه گذاری ۲۵ میلیون دلاری شرکت هندی در منطقه آزاد ماکو به امضای حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و پراوین تودی رئیس هیئت مدیره شرکت شری رامدوت گروپ رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از سازمان منطقه آزاد ماکو، این تفاهم نامه به منظور ایجاد کارخانه بزرگ فروآلیاژ با رعایت دستورالعمل ها و مقررات جاری در زمینه حفظ محیط زیست در منطقه آزاد ماکو منعقد شد و طرف هندی ها با احداث کارخانه در فاز اول زمینه ایجاد اشتغال برای ۳۰۰ نفر را فراهم می آورند.

محصولات تولیدی آین کارخانه بعد از احداث انواع فروآلیــاژ شامل فرو سیلیس، فرومنگنــز، سیلیکو منگنز، فرو کروم و فرونیکل خواهد بود.

شایان ذکر است:‌ ظرفیت‌های منحصر بفرد و ویژه منطقه آزاد ماکو در حوزه معدن، فرصت‌های خوبی را برای سرمایه گذاران فراهم کرده است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4532
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.