• زیر تیتر:  390 مورد شکایت و درخواست در سال 1402 بررسی و رسیدگی شد

سرپرست مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم از بررسی و رسیدگی به 390 مورد شکایات و درخواست های واصله در سال 1402 با هدف رفع مشکلات مردم و افزایش اعتماد عمومی به این سازمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، فاطمه صنعتی با بیان این خبر، اظهار کرد: این شکایات عمومی از طریق حضوری و سامانه های سازمان بازرسی کشور، سامد، پرتال سازمان منطقه آزاد قشم، تلفن گویا و صندوق های شکایات وصول شده است.
وی ادامه داد: مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات با دو محور بازرسی و نظارت و رسیدگی به شکایات، عملکرد واحدهای سازمان و شرکت های تابعه را ارزیابی و همچنین با بازرسی های موردی و برنامه ای در سال گذشته جهت رفع مشکلات مردم اقدام کرده است.
به گفته سرپرست مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم؛ بیشتر شکایات و درخواست های واصله در سال گذشته مربوط به حوزه های معاونت عمرانی، فرهنگی و توسعه مدیریت و مدیریت های املاک و مستغلات، حقوقی، امور درگهان و همچنین مسکن جوانان بوده است.
صنعتی با اشاره به برگزاری چهار برنامه دیدار مردمی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، افزود: در این دیدارها 128 مورد تقاضا از سوی مردم مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ساکنان جزیره قشم و عموم مردم می توانند از طریق پل های ارتباطی مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم نسبت به بیان شکایات احتمالی و درخواست های خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5348
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.