جشنواره خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های «کیش خوشمزه» از روز پنج‌شنبه دهم اسفندماه در محوطه تالار شهرکیش برپاست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، محسن ناصری رئیس هیئت مدیره جامعه مراکز پذیرایی کیش گفت: این جشنواره با رهنمود‌ها و حمایت‌های معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و با همت جامعه مراکز پذیرایی کیش، همه روزه از ساعت ۱۸ عصر تا ۲ بامداد با حضور بیش از  ۳۰ غرفه خوراکی‌های متنوع و برندهای غذایی تا اطلاع ثانوی برپاست.

 وی اظهار داشت: انتظار می‌رود این جشنواره در روزهای آینده با استقبال خوب کیشوندان و‌ گردشگران مواجه شود تا جامعه مراکز پذیرایی کیش نیز بتواند در ادامه روند حمایت از برندهای غذایی کوچک تا پایان تعطیلات نوروز این برنامه را ادامه دهد.

 

ناصری با بیان اینکه در حاشیه این جشنواره برنامه‌های متنوعی برای خانواده‌ها بخصوص کودکان مثل: مسابقه آشپزی کودکان، اجرای عروسک‌های تن‌پوش، فضای بازی بچه‌ها، مسابقات متنوع با جوایز نفیس هر شب در استیجی که به همین منظور درنظر گرفته شده، برگزار می‌شود، اظهار امیدواری کرد اینگونه برنامه‌ها در طول سال نیز به مناسبت‌های مختلف برگزار شود تا بتواند ضمن حمایت از کسب و کارها، کیشوندان و گردشگران هم در فضایی شاد و مفرح از اینگونه رویدادها استفاده مطلوبی نمایند.   

رئیس هیئت مدیره جامعه پذیرایی کیش در پایان از حمایت دکتر رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر مهدی ادیبان معاون گردشگری، دکتر محسن نظرپور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش تقدیر کرد.

 

کد خبر : 5055
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.