در تعطیلات نوروز بیش از 230 هزار گردشگر از امکانات ورزشی و تفریحات دریایی کیش استفاده کردند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش ، تفریحات دریایی و ورزش های آبی و مسیر دوچرخه سواری کیش از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری این منطقه است که هر ساله در تعطیلات نوروز گردشگران بسیاری از این امکانات استفاده می کنند.
امسال نیز از 24 اسفند و آغاز فعالیت ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی کیش تا پایان روز دهم فروردین233 هزار و 543 نفر از امکانات ورزشی و تفریحات دریایی و پلاژها و استخرهای جزیره کیش استفاده کردند.
بر اساس این گزارش در این مدت کلوپ های غواصی و تفریحات دریایی با ارائه خدمات به  89 هزار گردشگر پذیرای میهمانان نوروزی کیش بودند. بیش از 88 هزار گردشگر نیز با استفاده از امکانات ایستگاههای کرایه دوچرخه و مسیر ویژه دوچرخه سواری که دورتا دور جزیره کشیده شده است از طبیعت زیبای این جزیره مرجانی لذت بردند. 31 هزار نفر نیز با استفاده از شناورهای تفریحی ساعات خاطره انگیزی را بر روی آبهای نیلگون خلیج فارس سپری کردند.
پلاژبانوان، استخر المپیک، پلاژ آقایان و استخر کرانه هم به ترتیب اماکن تفریحی بودند که گردشگران نوروزی برای گذراندن اوقاتی شاد و مفرح انتخاب کرده و از امکانات این مجموعه ها استفاده کردند.
لازم به ذکر است جزیره کیش با 92 کیلومتر مربع وسعت و دارا بودن سرانه فضای ورزشی که چندین برابر استانداردهای جهانی است از جمله مقاصد مطلوب گردشگری برای ورزش دوستان است که در سال گذشته بیش 1677 رویداد ورزشی محلی ، ملی و بین المللی را میزبانی کرده است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5228
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.