محسن نظر پور از ثبت بیش از 38 هزار نفرشب اقامت تا یازدهم فروردین دراقامتگاه‌های موقت نوروزی کیش خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات، محسن نظر پور رئیس کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی با اشاره به اینکه در نوروز 1403 تلاش کردیم تا مسافران نوروزی در فضایی مطلوب از امکانات مناسبی برای اقامت برخوردار شوند اظهار کرد: از 24 اسفند و آغاز پذیرش مسافران در اقامت گاههای نوروزی تا پایان روز یازدهم فروردین 38 هزار و 606 نفر شب اقامت در قالب 9902 چادرشب در مجموعه کمپ های اسکان چادری کیش ثبت شده است.
وی با اعلام اینکه امسال برای نخستین بار گردشگران اقامتگاه خانوادگی مصلی از خدمات پزشک عمومی و اینترنت رایگان بهره مند شدند افزود: در این مدت بیش از 224 ویزیت پزشک عمومی و 887 مورد خدمات درمانی سرپایی توسط پایگاه هلال احمر به گردشگران این اقامتگاه ارائه شده است . 3100 نفر از گردشگران هم از خدمات اینترنت رایگان و 500 نفر از مسافران نوروزی از خدمات خشکشویی مستقر در کمپ مصلی استفاده کردند.
رئیس کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی تاکید کرد: با هدف ایجاد فضایی مفرح و شاد برای خانواده ها نیز گروهی از هنرمندان رسانه ملی برنامه های فرهنگی شادی را در کمپ خانوادگی مصلی اجرا کردند و تا کنون 100 جایزه از جمله 6 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به گردشگران اهدا شده است.
همچنین در راستای دسترسی سریع مسافران به خدمات گردشگری و تفریحی، پیشخوان (کانتر) گردشگری در کمپ مصلی مستقر شد که تا پایان روز یازدهم فروردین بیش از یک هزار مسافر از خدمات این پیشخوان با اعمال تخفیفات مناسب بهره مند شدند.
به گفته رئیس کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی علاوه بر امکانات رفاهی و خدماتی  و پذیرش 24 ساعته در اقامت گاههای چادری،  ماموران آتش نشانی و حراست فیزیکی نیز با هدف تامین امنیت کامل و ایمنی گردشگران به طور دائم در محل‌های اسکان موقت چادری مستقر هستند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5226
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.