حسین عباس نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن ابراز خرسندی از فرایند ارائه خدمات نوروزی به مسافران مسیرهای دریایی در بندر تجاری کیش؛ ارتباط، تعامل و همکاری میان سازمان بنادر و منطقه آزاد کیش را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش، عباس نژاد در خصوص برگزاری جلسات متعدد و تعامل میان منطقه آزاد کیش، گفت: شاهد روند خدمات دهی مثبتی به گردشگران نوروزی در بندر تجاری کیش هستیم.

وی، تامین ایمنی، امنیت و ارائه خدمات شایسته به مسافران و شناورها را دو اصل مهم در بخش مسافری و مجموع بنادر و دریانوردی در سطح کشور عنوان کرد و اظهار داشت: در غرب استان بیشترین میزان گردشگری را جزیره کیش به خود اختصاص داده و با توجه به جاذبه ها و جذابیت هایی که این منطقه دارد؛ مسافران مسیرهای دریایی از بنادر چارک و آفتاب از ظرفیت های گردشگری کیش استقبال می کنند و در ایام نوروز نیز این استقبال رو به افزایش می باشد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در ادامه سخنان خود بخه مدیریت صحیح خدمات دریایی از مبادی ورودی به جزیره کیش اشاره کرد و افزود: با توجه به نا مستاعد شدن شرایط جوی و ممنوعیت دو روزه تردد شناورها هیچ گونه صفی را در بندر چارک شاهد نبویم و این نشانگر هماهنگی خوبی بود که وجود داشت.

به گفته حسین عباس نژاد، اقدامات صورت گرفته قبل از طرح تسهیلات سفرهای نوروزی و طرح های نظارتی که از سوی سازمان بنادر در دستور کار قرار گرفته بود ارائه روند خدمات به نحو شایسته مدیریت شده است.

عباس نژاد، خاطر نشان کرد: با امکاناتی که در سطح جزیره کیش وجود دارد خدمات نوروزی در بالاترین سطح کیفیت به میهمانان نوروزی ارائه شده و امیدواریم این تعامل در همه زمینه ها به عنوان بخش دریایی و بندری ادامه داشته باشد.

وی، گفت: شرایط آب و هوایی در منطقه به ویژه در این فصل از سال متغیر است و هر آنچه سازمان بنادر و همکاران ما در بنادر منطقه آزاد کیش توصیه می کنند به منظور ارتقاء سطح ایمنی گردشگران است و ضروی است به توصیه های ایمنی توجه کنند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5227
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.