عزت اله محمدی از جابجایی بیش از 31 هزار دستگاه خودروی سواری و تعداد بیش از 80 هزار مسافر از بنادر چارک، آفتاب و بالعکس در طول 18 روز گذشته از 24 اسفند 1402 تا کنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش، محمدی شنبه یازدهم فروردین در حاشیه بازدید حسین عباس نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از روند ارائه خدمات دریایی به مسافران نوروزی، گفت: با تشکیل کمیته های اصلی و فرعی حمل و نقل هوایی و دریایی با محوریت سازمان منطقه آزاد کیش و سازمان بنادر و دریانوردی برای ارائه خدمات هر چه بهتر و شایسته تر به گردشگران مسیرهای دریایی گام های موثری برداشته شده است.

وی در خصوص انجام هماهنگی لازم در بخش کمیته های ایمنی و تسهیلاتی، اظهار داشت: با آغاز سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۳۱ هزار دستگاه خودرو سواری از بنادر چارک و آفتاب و بالعکس جابجا شدند.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش بر اهمیت همکاری و تعامل موثر سازمان بنادر و دریا نوردی هرمزگان در زمینه جلب رضایت عموم مسافران در این ایام در پیک نخست سفرهای نوروزی تاکید کرد.

عزت اله محمدی در ادمه سخنان خود تصریح کرد: با برنامه ریزی صحیح در راستای ضمانت سلامت، ایمنی و تسهیلات مسافران نوروزی با جابجایی بیش از ۸۰ هزار نفر گردشگر در این مسیرها؛ خوشبختانه در بخش های شناورهای مسافری و خودروی شاهد هیچ گونه حادثه ای نبودیم

به گفته محمدی در بندر تجاری کیش سیستم نوبت دهی بر خط برای خروج خودروهای سورای از کیش با رویکرد تسهیلگری و تسریع در ارائه خدمات در این حوزه پیش بینی شده است.

وی، خاطر نشان کرد: با راه اندازی مرکز تلفن پاسخگویی ۴۴۸۸ با کد ۰۷۶ در بندر تجاری کیش تا کنون به بیش از ۲۰ هزار تماس تلفنی به صورت ۲۴ ساعته در زمینه “خدمات دریایی، نرخ ها، تردد شناورها، مباحث ایمنی و …” پاسخ داده شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش، بیان داشت: در پیک دوم هم با همکاری خوب سازمان بنادر و دریانوردی به ارائه خدمات شایسته به گردشگران نوروزی ادامه خواهیم داد و امیدواریم که گردشگران مسیرهای دریایی به توصیه های همکاران سازمان بنادر، هواشناسی و اداره کل بنادر کیش توجه کنند.

عزت اله محمدی، تاکید کرد: به مسافرانی که با خودرو به جزیره کیش وارد می شوند توصیه می شود تحت هیچ شرایطی بدون نوبت به بندر تجاری کیش مراجعه نکنند.

محمد، خاطر نشان کرد: به خاطر نا مساعد شدن شرایط جوی و ممنوعیت تردد شناورها به مدت دو روز در ۹ ساعت کاری به بیش از ۳ هزار دستگاه خودروی سواری و بیش از ۱۲ هزار مسافر خدمات ایده آل ارائه شد و این مهم بیانگر هماهنگی و انسجام میان سازمان بنادر و اداره بنادر کیش، همکاران نظارتی و تلاش بخش خصوصی، مالکان شناورها، گمرکات، دریابانی و سایر بخش های خصوصی بود که زمینه ساز خلق این اقدام ارزشمند شد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5229
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.