مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر تعامل و هم اندیشی جامعه هتلداران و سازمان در راستای پیشبرد اهداف و توسعه صنعت گردشگری جزیره تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در نشست نوروزی با اعضای جامعه هتلداران که یکشنبه دوازدهم فروردین برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از این حوزه در راستای ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مسافران نوروزی بر ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری هتل ها تاکید و اظهار کرد: برگزاری جلسات منظم و تعامل و هم اندیشی میان جامعه هتلداران و سازمان و همچنین ارتقا سطح زیرساخت های این حوزه از جمله مواردی است که در جذب هر چه بهتر گردشگر به جزیره کیش می تواند نقش مهمی داشته باشد.
وی در ادامه سخنان خود به نیمه تمام ماندن فعالیت برخی هتل های در دست ساخت کیش اشاره کرد و افزود: با نظارت و بررسی جامعه هتلداران باید هرچه سریع تر نسبت به شناسایی و رفع مشکلات آن ها اقدام کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر این موضوع که ارتقاء صنعت هتلداری جزیره می تواند نقش به سزایی در رشد و توسعه صنعت گردشگری منطقه داشته باشد گفت: درجه بندی هتل ها بر اساس سطح کیفی ارائه خدمات باید به عنوان یکی از راه های پیشبرد این هدف در اولویت جامعه هتلداران کیش قرار گیرد.
وی بر برنامه ریزی هتل ها برای اجرای تورهای خارجی به عنوان یکی از عوامل توسعه گردشگری جزیره تاکید و عنوان کرد: این امر ابزار مهم و موثری برای نظارت و کنترل تغییرات توسعه گردشگری و تعیین راهبرد ها در آینده کیش به شمار می رود.
 سرهنگی با تقدیر و تشکر از اقدامات جامعه هتلداران در ایام نوروز اظهار داشت: هتل های فعال در کیش با فعالیت 24 ساعته و رعایت نظم، انضباط و مقررات توانستند خدمات شایسته ای به مسافران و گردشگران ارائه کنند که این خود نقش مهمی در معرفی کیش در سایر نقاط کشور به عنوان یکی از مقاصد گردشگری ایفا می کند.
در ادامه این نشست اعضای جامعه هتلداران کیش ضمن تاکید بر آمادگی این جامعه در راستای همکاری و رشد صنعت گردشگری جزیره با سازمان منطقه آزاد کیش از نظارت 24 ساعته بازرسان بر اقدامات و نحوه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در ایام نوروز از تصویب و اجرای برنامه 100 روزه به منظور ارتقاء کیفیت فعالیت هتل ها در حوزه های آموزش، منابع انسانی و نظارت بر آن ها، خبر دادند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5231
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.