مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش در دیدار نوروزی با جامعه کلوپ داران از رویدادهای دریایی به عنوان یکی از محورهای اصلی برگزاری جشنواره تابستانی یاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در این نشست ضمن ابراز خرسندی از خدمات دهی مناسب کلوپ های دریایی و گذران نوروزی شلوغ اما بدون حادثه در بخش تفریحات آبی گفت: یکی از ارزشمندترین ظرفیت های جزیره کیش تفریحات دریایی است که دراین حوزه نیز جزیره کیش درکشور پیشرو است.

وی افزود: این ظرفیت خدادادی فرصت مغتنمی برای جذب گردشگر به جزیره کیش به ویژه در تابستان است اما این موضوع نیازمند برگزاری رویدادهای جذاب تفریحی و ورزشی است تا انگیزه سفرگردشگران درفصل تابستان افزایش یابد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه برنامه ریزی به موقع و هدفمند با مشارکت بخش خصوصی برای جذب گردشگر یکی از اولویت های در دست اقدام در سازمان منطقه آزاد کیش است تاکید کرد: درخصوص جشنواره تابستانی نیز از سال گذشته بررسی ها وتبادل نظر با جوامع واصناف کیش آغاز شده است و مقررشده با تشکیل کنسرسیومی متشکل از بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص برگزاری جشنواره و رویدادهای تابستانی برنامه ریزی شود.

گفتنی است دراین نشست اعضای جامعه کلوپ داران جزیره کیش ضمن استقبال از تشکیل کنسرسیوم گردشگری، درخصوص برگزاری جشنواره تفریحات دریایی برای تابستان پیش رو اعلام آمادگی کردند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5239
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.