امام جمعه کیش با تاکید بر جلوگیری از فعالیت عرفان های کاذب و تشیع انگلیسی به وجود چنین حوزه هایی در کیش هشدار داد و گفت: دشمن به دنبال تغییر باورهای اعتقادی به ویژه در میان جوانان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمام شئون زندگی تقوی را راهگشای مشکلات در زندگی عنوان و اظهار کرد: خداوند وعده داده است که مشکلات انسان های با تقوی را در زندگی حل خواهد کرد و به فرموده امیرالمومنان« حتی اگر شبهاتی برای اهل تقوی به وجود آید خداوند در حل آن ها اهل تقوی را همراهی می کند».

وی با تبریک میلاد مسعود حضرت ولی عصر(عج) افزود: این روز به نام روز جهانی مستضعان نام گذاری شده است و حکومت عدل آخرین منجی عالم بشریت امید همه مستضعفان جهان است که با ظهور ایشان جهان پر از عدل و داد خواهد شد.

امام جمعه کیش با بیان اینکه این روز به عنوان روز سربازان گمنام نامگذاری شده است اضافه کرد: وزارت اطلاعات یکی از مهمترین وزارت خانه های کشور است و به فرموده رهبر معظم انقلاب، وزارت اطلاعات جشم بینا و بیدار و افتخار نظام اسلامی است که خالصانه و مخلصانه برای حفظ امنیت نظام تلاش می کند.

وی با بیان اینکه امروز به ظاهر در جنگ اقتصادی با دشمن هستیم اما دشمن در همه حوزه ها به دنبال ایجاد ناامنی و مزاحمت است تاکید کرد:  در جزیره کیش باید به مباحث اعتقادی بیشتر توجه کنیم زیرا دشمن به دنبال تغییر باورهای اعتقادی جوانان  وخارج کردن آن ها از دین است .

مراقب عرفان های کاذب و شیعه انگلیسی باشیم

خطیب جمعه کیش با تاکید بر مراقبت از هجمه عرفان های کاذب تصریح کرد: مراقب باشید زیرا هر کس علمی برداشت و در مورد عرفان سخن گفت نباید زود باور کنید این ها عرفان های دروغین است.

وی نسبت به بروز و ظهور شیعه انگلیسی در جامعه هشدار داد و افزود: آن به دنبال خدشه دار کردن اعتقادات ما هستند و از طریق دین و مذهب و امام حسین (ع) وارد می شوند.

حجت الاسلام حسن زاده از سربازان گمنام امام زمان(عح) در وزارت اطلاعات خواست تا به این حوزه ورود کرده و از سرویس های جاسوسی انگلیسی که هزینه های بسیار سنگینی برای این منظور به گروه های مختلف ضد دین تزریق می کنند مقابله و مبارزه کند.

وی با تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تشکیل این نهاد مردمی به فرمان امام راحل در 2 اردیبهشت 58 اشاره کرد و افزود: سپاه تنها یک نهاد نظامی نیست و طبق اساسنامه اولیه ماموریتی های مختلفی به سپاه واگذار شده است.

امام جمعه کیش حراست و صیانت از انقلاب ودستاوردهای آن را که دامنه بسیار گسترده ای دارد از فعالیت های سپاه عنوان کرد و افزود: سپاه موظف است از عدالت اجتماعی، عدالت قضایی، آزادی واستقلال و دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی در هر زمان و مکان حفاظت و دفاع کند.

وی تاکید کرد: به حمدالله هم تاکنون سپاه در هر زمینه ای وارد شده به خوبی عمل کرده و به همین دلیل است که امروز مورد خصومت و غضب استکبار جهانی به ویژه آمریکا قرار گرفته است.

خطیب جمعه کیش خطاب به تمامی مستکبران جهان به خصوص آمریکای جنایتکار تاکید کرد: از ما و سپاه و انقلاب اسلامی عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

توجه به وضعیت مسکن و معیشت کارگران

وی با اشاره به نزدیک شدن روز کارو کارگر این روز را به قشر تلاشگر و زحمت کش کارگر تبریک گفت و افزود: یکی از مهمترین ارکان هر کشور کارگران هستند که اگر نباشند طراحی طراحان اقتصادی عقیم می ماند باید قدر آن ها را دانست.

حجت اسلام حسن زاده با اشاره به وضعیت نابسامان کارگران اشاره کرد: متاسفانه وضعیت معیشت کارگران مناسب نیست به ویژه در بخش مسکن آن ها با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند.

وی با بیان اینکه باید به امنیت شغلی کارگران توجه بیشتری شود خاطر نشان کرد: در کیش هم مسئولان وظیفه دارند توجه کنند زیرا جایگاه خوبی در بخش مسکن ندارند و در شرایطی به سر می برند که در شان نظام اسلامی، کارگران وجزیره کیش نیست و از این بابت ما شرمنده می شویم و گاه دیده می شود که چند خانواده در یک اتاق زندگی می کنند این وضعیت نه از نظر شرعی صحیح است و نه در شان کیش است.

امام جمعه کیش در فراز دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه با توصیه به اهمیت شناخت برنامه های حکومت عدل ولی عصر(عج) پس از ظهور افزود: اگر مسیری که امام عصر(عج) در حکومت خود به ویژه در مباحث اقتصادی پیش خواهند گرفت در جامعه امروز اجرایی شود در اقتصاد موفق شده و دارای اقتصادی سالم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در حکومت مهدوی امر تولید و ثروت ساماندهی می شود اضافه کرد: متاسفانه امروز نه به تولید و رونق تولید توجه می شود و نه ثروت آنگونه که باید عادلانه در جامعه توزیع شده است امروز ثروت در دستان عده ای خاص می چرخد و نه از تولید بهره وری مناسبی صورت می گیرد.

نماز جمعه این هفته کیش به امامت حجت الاسلام حسن زاده و با حضور مردم و مسئولان در مصلا برگزار شد.

 

 

 

کد خبر : 1555
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.