امام جمعه کیش با تاکید براینکه ارتش حصار امنیت ایران اسلامی است گفت: ارتش ما امروز یک ارتش فکری، اعتقادی و معنوی است که دارای انگیزه های پاک و مقدس است و این ویژگی ارتش ما را در میان ارتش های جهان ممتاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، حجت الاسلام احمدحسن زاده امام جمعه کیش در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کیش که به مناسبت روز ارتش برگزار شد با تبریک این روز به دلاور مردان ارتش ایران زمین، تعیین 29 فروردین به عنوان روز ارتش را یکی از هوشمندانه ترین تدابیر امام راحل (ره) برشمرد و اظهار کرد: با این حرکت، امام پایه های ارتش را محکم کرد و موجب استحکام ریشه ارتش در سرزمین جمهوری اسلامی ایران شد.

ارتش ایران، ارتشی ممتاز در جهان

وی با اشاره به اینکه امروز ایران دارای ارتشی با ویژگی های منحصر به فرد است تاکید کرد: ارتش ما امروز یک ارتش فکری، اعتقادی، معنوی و دارای انگیزه های پاک و مقدس است و این ویژگی ارتش ما را در بین ارتش های جهان ممتاز کرده است.

امام جمعه کیش با اشاره به نامه 31 نهج البلاغه امام علی (ع) افزود: به فرموده امیر المومنین ارتش حصار امن امت و امنیت کشور است.

وی ادامه داد: نام مدافع حرم و مدافع وطن برای سربازان و ارتشیان و همه نیروهای مسلح ایران اسلامی یک نام واقعی است زیرا آن ها حصار امن این کشور عزیز هستند

حجت الاسلام حسن زاده به خدمات ارتش جمهوری اسلامی در پیروزی انقلاب و حراست از دستاوردهای انقلاب پس از پیروزی و 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود:

وی با تاکید بر حمایت ارتش از مردم در وقایع سیل اخیر در استان های شمال و غرب کشور و افزود: امروز در عرصه بحران ها و بلایای طبیعی هم ارتش پیشتاز بوده و از هموطنان خود حمایت کرده است.

تصویر زیبای« ارتش فدای ملت»

امام جمعه کیش افزود: ارتش شعار« ارتش فدای ملت» را در همیاری و همدلی با مردم زمانی که سرهنگ ارتش خم می شود تا پیرمرد روستایی پای بر دوش وی نهاده و سوار کامیون شود به خوبی و زیبایی به تصویر کشید .

وی حرکت احمقانه ترامپ در قرار دادن سپاه در فهرست گروه های تروریستی را محکوم  و خاطر نشان کرد: حمایت همه جانبه ارتش و دیگر نیروهای مسلح از سپاه و اعلام اینکه ما همه سپاهی هستیم نشان از ارتشی دارد که براساس آموزه ای دینی تربیت شده است.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جزیره کیش به مناسبت گرامی داشت روز ارتش با حضور امام جمعه کیش، امام جمعه اهل سنت کیش، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران و روسای ادارات و سازمان های مستقر در جزیره کیش در پایگاه هوایی کیش برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر : 1553
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.