مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با اقتدار و همت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، امروز کشور ما در بحران زده ترین منطقه امن ترین کشور جهان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، غلامحسین مظفری در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت روز ارتش در پایگاه پدافند هوایی کیش برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل(ره) اظهار کرد: در چنین روزی در اوایل انقلاب که دشمنان خارجی و همدستان داخلی آن ها توطئه حذف ارتش در سال 1358 از ساختار نظامی کشور را در سر می پروراندند امام راحل با دور اندیشی و بصیرت به آینده کشور با بیانیه ای پرمحتوی این روز را به نام روز ارتش نامگذاری کردند.

وی با اشاره به اینکه ارتشی که امروز پشتوانه ملت است از آغازین روزهای انقلاب در برابر توطئه های دشمنان ایستاد و نقشه دشمنان را نقش برآب کرد اضافه کرد: توطئه جدا سازی بخش های از کشور در جریان کردستان، اذربایجان غربی و توطئه ترکمن صحرا و تحمیل 8 سال جنگ در شرایطی که ایران به کمترین سلاح های نظامی دسترسی داشت توسط نیروهای مسلح کشور خنثی شد.

مظفری تاکید کرد: بی تردید شرایط در روزهای آغاز انقلاب با توجه به اینکه همه دنیا در مقابل ایران اسلامی ایستاده بودند سخت تر بود و امروز بخشی از دنیا از زیر یوغ استکبار بیرون آمده و به حقانیت جمهوری اسلامی پی برده اند اگر چه توقع از کسانی که شعار آزادی می دهند بیشتر است.

وی ادامه داد: اگر در دوران جنگ تحمیلی نیز هوشیاری نیروهای مسلح و پیوند عمیق و ناگسستنی بین آن ها و مردم و همچنین درایت رهبری و ایثارگری جوانان برومند کشور در یگان های نظامی و انتظامی نبود شاید مشکلات بیشتر و عمیق تری به وجود می آمد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: امروز به برکت ایثار و از خودگذشتگی دلیر مردان نیروهای مسلح امروز ایران اسلامی در بحران زده ترین منطقه جهان امن ترین کشور است.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ آرزوی نیروهای مسلح شاید داشتن تجهیزات حداقلی بود ادامه داد: یکی از نعمات جنگ به رغم سختی های موجود این بود که امروز ایران در اوج اقتدار و توانمندی تولید کننده سلاح هایی است که بدون هیچ تعارفی مایه امنیت و آرامش مردم است.

وی نشان کرد: امروز اتحاد و انسجام نیروهای مسلح همانگونه در وقایع سیل اخیر در کمک به هموطنان آسیب دیده مشاهده کردیم مایه سربلندی و افتخار ایران در میان تمام کشورهاست.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جزیره کیش به مناسبت گرامی داشت روز ارتش با حضور امام جمعه کیش، امام جمعه اهل سنت کیش، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران و روسای ادارات و سازمان های مستقر در جزیره کیش در پایگاه هوایی کیش برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر : 1552
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.