فرمانده سپاه کیش در پیامی از حضور پرشور و ضد استکباری مردم و مسئولان در حمایت از سپاه قدردانی کرد.

به گزاررش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، سرگرد ابراهیم خادمی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با تقدیر از مردم و مسئولان جزیره کیش در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این حضور را مایه یاس و ناامیدی دشمن خواند.

در این پیام آمده است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم

« کسانی که در راه ما مجاهدت می کنند، به راه های خویش هدایتشان می کنیم و خدا با نیکو کاران است.» ( آیه 69 سوره عنکبوت)

مردم غیور و مسئولان همدل و همراه جزیره کیش؛

حضور شکوهمند، صمیمانه و همدلانه شما که با شعارهای دشمن شکن، چشم امید دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی را کور کرده است به آمریکا نشان داد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون اصل ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی در دل های مردم ایران جای دارد چرا که اصل و ریشه سپاه از مردم و در میان مردم است.

شما امروز ثابت کردید که ملت غیور این مرز و بوم همواره به نظام و آرمان های بلند انقلاب اسلامی خود پایبندند و همواره با عزمی راسخ معادلات دشمنان را بر هم می زنند.

اینجانب ضمن قدردانی و تشکر از حضور شما ملت غیور، اعلام می‌دارم که سپاه پاسداران تا آخرین نفس پای عهد خود در حفاظت و صیانت ازملت، نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایستاده است.

 

 سرگرد پاسدار ابراهیم خادمی زاده

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش

کد خبر : 1539
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.