امام جمعه کیش با محکوم کردن حرکت مذبوحانه و احمقانه آمریکا در قرار دادن سپاه در فهرست گروه های تروریستی گفت: اگر قرار باشد کسی در لیست ترورریسم قرار بگیرد آمریکا باید در رأس این لیست باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه کیش با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمامی شئون زندگی اظها رکرد: خبر قرار دادن سپاه در لیست تروریسم توسط رئیس جمهور ابله و دیوانه آمریکا قلب همه آزادگان جهان را به درد آورد.

وی با محکوم کردن این حرکت آمریکا افزود: این مسئله یک امر طبیعی است و بارها از سوی روسای جمهور سابق آمریکا نیز برای عملیاتی کردن این حرکت تلاش شده بود اما هیچکدام به دلیل هراس از سپاه و نیروهای مسلح ایران جرأت چنین اقدامی را نداشتند و انجام این امر توسط رئیس جمهور ابله کنونی نشان می دهد وی حتی الفبای سیاست را هم نمی داند.

خطیب جمعه کیش با بیان اینکه ترامپ یک کاسب احمق و ابله است افزود: اگر بر قرار دادن در لیست تروریسم است ارتش آمریکا باید در صدر این فهرست قرار بگیرد زیرا آمریکا محور تروریست و تروریسم پروری است.

وی با اشاره به رویدادها و حوادثی چون بمباران هیروشیما و ناکازاکی توسط آمریکا، حضور در افغانستان، کلمبیا، پاناما، کرده و مغرف و کشتار گسترده مردم  و سرکوب در فیلیپین، حمله و کشتار در سودان و سومالی افزود: تمامی این جنایت ها توسط آمریکا صورت گرفته و کارنامه نامبارک آمریکا و ارتش این کشور است.

امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه شکست های پی در پی آمریکا در برابر سپاه و سیلی محکمی که از سپاه در منطقه خورده است از دلایل مهم این اقدام مذبوحانه آمریکا است افزود: پس از بروز تحریم های ناجوانمردانه اخیر آمریکا انتظار داشت مردم به دلیل مشکلات اقتصادی رودرروی نظام قرار گیرند اما سپاه شعله کار و تلاش در کشور را با تولید بنزین، ساخت پل، پایشگاه، گازرسانی و دیگر فعالیت ها روشن نگاه داشت و آمریکا از این نقش سپاه در کشور در هراس است.

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به کمک های سپاه و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی در وقایع سیل اخیر به هموطنان آسیب دیده افزود: در سیل اخیر دیدیم که چگونه نیروهای بسیج و سپاه و دیگر نیروهای مسلح در صحنه حضور یافته و به کمک مردم شتافتند.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه، روز ولادت حضرت علی اکبر و به همین مناسبت روز جوان، سالروز تولدت مقام معظم رهبری و تبریک روز ارتش به تمام نیروهای نظامی و انتظامی کشور افزود: نیروهای مسلح ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس جانانه از نظام و خاک کشور صیانت کردند و امروز با حضور به موقع، سریع، ایثارگرانه و فعال در خط مقدم امداد رسانی به مردم قرار دارند و باید از این حرکت مردمی آنان تقدیر کرد.

خطیب جمعه کیش خاطر نشان کرد: مردم جزیره کیش همواره در کمک رسانی به هموطنان در خط مقدم حضور داشتند و امروز نیز اگر چه برخی به صورت فردی و آتش به اختیار کمک هایی را به سیل زدگان داشته اند اما امیدواریم مردم همچون گذشته خودجوش و گسترده برای کمک به مردم سیل زده در شأن و تراز کیش حضور یابند.

انتهای پیام/

کد خبر : 1537
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.