فرمانده سپاه کیش گفت: دوازدهم فروردین 58 روز تحقق عصاره تلاش های ملت در دستیابی به تجلی حماسه شکوهمند حکومت مردم سالاری دینی بودو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، سرگرد پاسدار ابراهیم خادمی زاده در پیامی با تبریک فرا رسیدن یوم الله دوازدهم فروردین این روز را تجدید حیات اسلام ناب محمدی و تجلی خلق حماسه حکومت مردم سالاری دینی خواند.

در ادامه این پیام آمده است؛

یوم الله دوازده فروردین سرآغاز حکومت مستضعین و غلبه بر مستکبرین غاصبی است که حقوق حقه ملت ایران را برنمی تابیدند؛ غافل از اینکه ملت بزرگ ایران تا دست یابی به آرزوی دیرین رهایی از ظلم و استکبار از پای نخواهند نشست و تا کفر و شرک هست مبارزه آنان ادامه خواهد یافت.

اینک به پاس خلق حماسه پرشکوه ملت بزرگ ایران در دوازدهم فروردین 58 نظام حکومتی ایران با عنوان « جمهوری اسلامی» پس از 40 بهار به هیچ یک از ابرقدرت ها وابستگی نداشته و با استقلال و آزادی در اوج قله های موفقیت ایستاده است به گونه ای که دشمن در اوج ناامیدی به هر دست آویزی اعم از دشمن تراشی و تحریم چنگ می زند تا ملت بزرگ ایران را به زانو درآورد.

نهالی که آن روز ملت ایران از هر قوم و نژاد، جنسیت و دین و مذهب در این سرزمین کاشتند، اکنون چنان سرسبز، تنومند و بارور شده است که در برابر تندبادهای روزگار به خوبی قامت افراشته دارد و به مدد دو بال جمهوریت و اسلامیت همانند همای سعادت بهروزی آحاد ملت و تحقق شعارها و آرمان های انقلاب را هدف خود قرار داده است.
     
تدبیر و دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره) و حمایت بیش از 98 درصدی ملت از نظام جمهوری اسلامی، پایه گذار سیره ای در حکومت داری شد که با اتکاء به آرای مردم و زمینه سازی برای چرخش نخبگان در هر انتخابات و تداوم اصلاح گری در امور می تواند چالش های پیش رو را برطرف سازد و سطح کارآمدی و مشروعیت نظام را هر روز بیشتر کند.

 امید است این روند با همراهی و همکاری و همفکری تمام ارکان درون نظام به هم افزایی برای دستیابی کامل به اهداف از پیش تعیین شده ؛ منجر شود و همان گونه که امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بر میزان و حق الناس بودن رأی مردم تأکید داشته اند، با مشارکت فعالانه مردم در همه عرصه ها ، افق روشن تری، فراروی نسل کنونی و نسل های آینده برای رسیدن به ایرانی آباد، آزاد و سربلند قرار گیرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش

سرگرد پاسدار ابراهیم خادمی زاده


 

 

کد خبر : 1529
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.