امام جمعه کیش در دیدار فرماندهان و پرسنل سپاه کیش به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی با تاکید بر اهمیت توجه به حوزه امر به معروف و نهی از منکر در کشور حجاب را واجب مظلومی برشمرد که امروزه در جامعه مورد بی توجهی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش در این دیدار که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی با حضور فرمانده کیش، فرمانده سپاه فرودگاه کیش، مسئول عقیدتی سیاسی سپاه فرودگاه کیش و جمعی از پرسنل سپاه و بسیجیان جزیره در دفتر نهاد امامت جمعه کیش صورت گرفت با تبریک هفته عقیدتی سیاسی و همچنین حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان، ماه مبارکی است که بادیگر ماه های سال تفاوت و بر آن ها برتری دارد.

وی افزود: براساس روایات نیز ماه رمضان بر دیگر ماه ها برتری دارد و توجه بیشتر به آیات و قرائت قرآن کریم در این ماه، تهجد، شب بیداری و مناجات، نماز اول وقت، کمک به فقرا، اجترام به خانواده بیش از گذشته از جمله تفاوت هایی است که در این ماه دیده می شود.

امام جمعه کیش در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی، حجاب را مظلوم واجبی برشمرد که در جامعه به آن بی توجهی شده است و افزود: باید برای احیاء این امر واجب و مظلوم فراموش شده همه نهادها و ارگان های مسئول پای کار باشند و به این مسئله که برای حفظ اسلام و جامعه اسلامی از اهمیت فراوانی برخوردار است قدم های محکم و استواری برداشته شود.

توجه مدیران به مجموعه های تحت امر ومدیریت در رعایت حجاب ار مواردی است که امام جمعه کیش در این نشست برآن تاکید کرد.

سرهنگ ابراهیم خادمی زاده فرمانده سپاه کیش نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از ویژه برنامه های هفته عقیدتی سیاسی که در جزیره کیش برگزار شد افزوزد: نشست خبری، تجدید میثاق با آرمان های شهدا و امام راحل(ره)، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی، نشست های بصیرتی و روشنگری در سطح مساجد و پایگاه ههای بسیج محلات، برگزاری مسابقات ورزشی، حضور منسجم و گسترده در نماز جمعه، برگزاری محافل انس با قرآن و جزء خوانی در مساجد و پایگاه های بسیج محلات، تجلیل از معلمان به مناسبت هفته معلم، دیدار با مسئولان و برگزاری مسابقه مقاله نویسی از جمله برنامه هایی است که در این هفته برگزار شد.

وی در رابطه با احیاء امر به معروف حجاب در جامعه اسلامی به ویژه جزیره کیش افزود: بسیاری از موارد دارای راهکارهای ساده ای است که نیازمند همکاری و همراهی دیگر مسئولان و نهادهای مرتبط با این حوزه است و با فرهنگ سازی و استفاده از ظرفیت های موجود می توان به سادگی و به مرور زمان بر این مشکل و معضل غلبه کرد.

حمایت از هیئت های مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان، همراهی و همگامی با پایگاه های بسیج از دیگر مواردی بود که در این دیدار مطرح شد.

انتهای پیام/

 

کد خبر : 1585
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.