مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم بزرگداشت لیالی قدر با اشاره به اینکه دشمن غدار امروز در اوج شیطنت و تبهکاری است گفت: ما امروز در این شرایط باید با یک ائتلاف ملی و فصل الخطاب قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری ببینیم در مقابل این دشمن غدار در کجای کار ایستاده ایم؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، محمد ابراهیم انصاری لاری در مراسم شب های قدر که به مناسبت نوزدهم ماه مبارک رمضانن در مسجد خاتم الانبیاء کیش برگزار شد با بیان اینکه در طول تاریخ شاید هیچوقت بحران دشمنی میان ایران و آمریکا تا این اندازه بوده باشد اظهار کرد: امروز دشمن در اوج شیطنت، تبهکاری و حرص و طمع است که ریشه همه رذیلت هاست.

انصاری لاری  ادامه داد: کسی که حریص و طمع کار است برای سلطنت بر دنیا و اینکه همه منابع زمین را از آن خود کند به رذیلت های دیگری مانند توهم دانایی دچار می شود.

وی با تاکید بر اینکه فضیلت ها نقطه میان همه صفات هستند بیان کرد: شجاعت فضیلتی است که یک سوی آن تهور و بی باکی است و یک سوی آن ترس که هر دو رذیلت هستند و فضیلت در شجاعت است زیرا شجاعت از شئون قناعت است و کسی که حرص و طمع داشته باشد یا گرفتار جبن و ترس است یا گرفتار بی باکی و تهور می شود.

مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد کیش افزود: علم و دانایی نیز فضیلتی است که یک سوی آن جهل و نادانی است و سوی دیگر آن توهم دانایی یا همان جهل مرکب و آرزوهای واهی برای تصرف همه دنیا  و کسی که گرفتار حرص و طمع شده هم گرفتار توهم دانایی است هم گرفتار تهور و بی پروایی و امروز دشمن ما در اوج این رذایل گرفتار آمده است.

وی تاکید کرد: باید امروز همه ما و همه کسانی که در حکومت هستند و هم تمامی گروه های سیاسی و کسانی که در حوزه سیاست مسئولیت و نفوذ دارند به خود بیائیم که اگر قرار است در برابر این دشمن غدار که در اوج رذالت قرار دارد بتواینم از این بحران به سلامت بگذریم و به پیروزی برسیم بدانیم کجای کار ایستاده ایم؛ اگر او در اوج رذالت قرار دارد ما باید در اوج فضیلت باشیم.

انصاری لاری افزود: اگر در این بحران پیش آمده ما به فضائل رحمانی مجهز باشیم و با ائتلاف ملی بر محور قناعت و شجاعت قرار گرفته و سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری را فصل الخطاب قرار دهیم اطمینان داشته باشید که از این بحران به سلامت عبور خواهیم کرد و قضای الهی نیز در این مسیر مددرسان ما خواهد بود.

وی تصریح کرد: اگر ما درست حرکت کنیم؛ کسی که فکر می کند با حساب و کتاب آمده و ما راه غلبه بر وی را نمی دانیم همه چیز بر علیه او خواهد بود و خود در دامی که برای ما تدارک دیده گرفتار خواهد آمد.

مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد کیش با بیان بخشی از فضایل شب های بزرگ قدر افزود: خداوند خواسته است با نزول قرآن در شب قدر که پیش از نزول قرآن به صورت کامل بر قلب مبارک پیامبر اسلام(ص) نیز وجود داشته بر ارزش و فضیلت این شب ها بیافزاید زیرا اگر قرار است قرآن کریم در شبی نزول کند باید شبی ارزشمند و با عظمت باشد.

وی با بیان اینکه با نزول قرآن ارزش شب قدر از هزار ما برتر شد اضافه کرد: این شب، شبی است که خداوند آن را در سلامت و امنیت کامل قرار داده است و شیطان در آن راه ندارد.

انصاری لاری ادامه داد: ماه رمضان و شب قدر، فرصتی طلایی و تکرار نشدنی است برای دعا و نیایش به درگاه خدا که در آن باید ابراز بندگی کرد نه از آن برای ابزار زندگی استفاده کرد اگر چه امور زندگی هم با پذیرش دعا ونیایش در درگاه الهی ساده تر خواهد بود.

وی افزود: خداوند همواره به دنبال بهانه ای است تا بندگانش را به بهشت رهنمون شود و به دنبال این نیست که انسان را زمین بزند بلکه خود به ما آموخته است تا از رحمت الهی ناامید نشده و همواره برای رسیدن به خواسته ها به خداوند متوسل شویم.

انصاری لاری با بیان اینکه حضرت علی (ع) در قبله گاه چشم گشود و در سجده گاه با ضربتی که به دست شقی ترین انسان روی زمین بر سر مبارکش فرودآمد چشم از جهان فانی بست با اشاره به شخصیت بی نظیر این امام همام اظهار کرد: دنیا همچنان در حسرت یک شب حکومتی چون حکومت عدل علی (ع ) است.

 

انتهای پیام/

 

کد خبر : 1617
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.