ساکنان جزیره کیش در صفوف بهم فشرده چند هزار نفری نماز عید خلوص و بندگی را به جای آوردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، ساکنان مومن و متعهد جزیره کیش پس از یک ماه روزه داری و بندگی به درگاه الهی صبح امروز با حضور پرشکوه در مصلای کیش نماز عید سعید فطر را به امامت حجت الاسلام حسن زاده برگزار کردند.

بنابراین گزارش، با وجود گرما و شرجی بالای هوا مردم مومن حزیره کیش از زن و مرد، پیر و جوان از ساعت 6 صبح در مصلای بزرگ کیش حاضر شدند تا پس از یک ماه روزه داری و وداع با ماه مبارک رمضان روح اخلاص و بندگی را در نمازی به وسعت قلب های عاشق به نمایش گذاشته و آرزو کنند تا سالی دیگر شاهد رسیدن ماه رمضان باشند.

حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش در خطبه های نماز عید سعید فطر با توصیه به رعایت تقوی الهی گفت: سعی کنیم در ارتباطات اجتماعی تقوی را میزان و معیار قرار دهیم.

وی با تاکید بر اهمیت تقوی افزود: باید با کسانی در ارتباط باشیم که اهل ایمان و تقوی هستند زیرا ارتباط و مشورت با اهل تقوی به هر شکل برای انسان مومن سود آور خواهد بود.

امام جمعه کیش در خطبه دوم نماز نیز با تبریک فرا رسیدن عید ایمان و بندگی افزود: امید است حالات معنوی که در سایه عبادت ماه رمضان تحصیل کرده ایم حفظ کنیم زیرا این معنویت تامین کننده نیاز معنوی ما تا سال آینده و رمضان دیگر است.

وی با تقدیر از وعاظ، خطیبان و روحانیون حاضر در مساجد جزیره کیش در ایام ماه مبارک رمضان همچنین برگزار کنندگان مراسم دعا و نیایش و جز خوانی و تمامی کسانی که در برگزاری مراسم های مختلف این ماه پر از فیض و برکت از دعا و نیایش تا افطار در مساجد تلاش کردند افزود: جزیره کیش در ماه رمضان امسال شاهد برنامه های فرهنگی و تبلیی خوبی بود و باید از تمامی کسانی که در این راه تلاش کردند تقدیر کرد.

حجت الاسلام حسن زاده خاطر نشان کرد: قدر نماز جماعت ها، حضور در مساجد، نماز های شب و افطارهایی را که با هم بودید بدانید و حالات معنوی که در این ایام کسب کرده اید حفظ کنید.

نماز عید سعید فطر در جزیره کیش با حضور هزاران نفر از مومنان روزه دار جزیره کیش در مصلای بزرگ شهر برگزار شد.

کد خبر : 1628
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.