ساکنان جزیره مرجانی کیش با حضور شکوهمند خود پای صندوق های رای عشق به وطن را به زیباترین شکل به تصویر کشیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، ساکنان فرهیخته، قانونمدار و وظیفه شناس خاکپاره مرجانی کیش از ابتدایی ترین ساعت های آغاز رای گیری برای انتخاب رئیس جمهور اصلح و اعضاء شورای شهر کیش پای صندوق های رای حاضر شده و آراء خود را به صندوق انداختند.

ساکنان جزیره مرجانی کیش با حضور پرشور خود بار دیگر شور و شعور انقلابی و اسلامی را در قاب حضور به تصویر کشیدند تا به دشمنانی که با توطئه های فراوان تلاش می کردند تا مردم را از نظام و انقلاب ناامید کرده و به عدم حضور در انتخابات ترغیب می کردند بار دیگر ناامید و مایوس شده و ثابت کرندد که تا ابد پای آرمان های انقلاب و ایران اسلامی با تمام توان ایستاده اند.

حضور امام جمعه کیش، امام جمعه اهل سنت، فرمانده انتظامی ویژه کیش و دیگر مسئولان جزیره پای صندوق های رای و در کنار ساکنان جزیره یکی از نقش های زیبایی است که در قاب دوربین خبرنگاران ثبت شد.

 

کد خبر : 2464
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.