امام جمعه کیش گفت: آشوبگران و دشمنان نمی توانند با فتنه انگیزی و اغتشاش محبت بین مردم و نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی را کمرنگ کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا، حجت الاسلام علیرضا بی‌نیاز در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر زحمات و تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی با تحریک دشمنان خارجی و دست نشانده های آنان در داخل مورد اجحاف قرار گرفت اظهار کرد: این نیروها در این اتفاقات علاوه بر اینکه مورد اهانت و هجمه قرار گرفتند با تحمل سختی ها و ناملایمتی ها همچنان در کنار مردم هستند و مقابل توطئه ها ایستاده اند.
وی با بیان اینکه حساب مردم با اغتشاشگران و آشوبگران جداست و خرابکاران آسایش نخواهند داشت افزود: نیروهای انتظامی و امنیتی هرچند ممکن است به خاطر مردم در اتفاقات مختلف مدارا داشته باشند اما توان این را دارند که فتنه ها و توطئه ها را در نطفه خفه کنند.
امام جمعه کیش گفت: انتظار می رود در جریان رسیدگی به این اتفاقات با مردم و فریب‌خوردگان مدارا و با آشوبگران و خرابکاران با اشد مجازات برخورد شود.
حجت الاسلام بی نیاز یادآور شد: دشمنان با این اتفاقات به دنبال این بودند که بین مردم و نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی فاصله ایجاد کنند، این درحالی است که مردم قدردان زحمات این نیروها بوده و آنان نمی توانند با فتنه انگیزی و اغتشاش محبت بین این ۲ طرف را کمرنگ کنند.


نقاط قوت فرهنگی کیش در جامعه معرفی شود
وی با تقدیر از زحمات عزاداران حسینی و خادمان ۴۴ هیات مذهبی این جزیره در ماه های محرم و صفر اظهار کرد: علاوه بر برگزاری عزاداری ها کیشوندان در این ایام اقدام به توزیع چند ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم کرده اند.
حجت الاسلام بی نیاز افزود: این اقدامات تنها بخشی از نقاط قوت فرهنگی در کیش است اما برخلاف انتظار این خوبی ها انچه شایسته مردم این منطقه است به سایر نقاط کشور منتقل نمی شود که رسانه ها و فرهیختگان باید در این مسیر تلاش های بیشتری داشته باشند.
وی با تبریک حلول ماه ربیع الاول و مناسبت های ماه همانند ولادت حضرت رسول اکرم (ص)، هفته وحدت و آغاز امامت مهدی موعود(عج) اظهار داشت: هیات های مذهبی، دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت باید توجه داشته باشند که عالی ترین ایین مذهبی باید مجلس رسول الله باشد و با هماهنگی دستگاه آیین های هفته وحدت در شان پیامبر مهربانی ها برگزار شود.
امام جمعه کیش با اشاره به مراجعات مردم و مسوولان جزیره به دفتر نهاد امامت جمعه جزیره اظهار کرد: مشکلاتی همچون مسکن، آب و برق و توسعه پروازها و کاهش قیمت آنها از جمله مطالبه های مطرح شده در این دیدارها بوده که به نوبه خود از تحقق این خواسته در مسیر قانونی از تمام مردم و مسوولان حمایت می کنیم.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 2784
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.